Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Andere stoelen
Andere stoelen
In onze T5 zitten standaard stoelen, gezien mijn rugklachten zijn ze niet echt comfortabel. Een tijd geleden zijn wij een Duitser tegengekomen die had stoelen laten monteren van het merk Sportscraft. Heeft er iemand ervaring met andere/comfortabelere stoelen?
- Multivan Generation
- Contacteer:
Re: Andere stoelen
Wij hebben de standaard stoelen vervangen door exemplaren uit een multivan. Wij vinden ze veel comfortabeler zitten met meer verstelmogelijkheden.
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Afgelopen weekend met iemand een stuk mee kunnen rijden in een multivan, de stoelen zitten inderdaad wel wat beter maar ik had er meer van verwacht. Op MP worden er al snel bedragen vanaf een € 600,00 gevraagd en ik twijfel wat te doen. Iemand nog andere suggesties?Multivan Generation schreef: 01 nov 2019, 21:42 Wij hebben de standaard stoelen vervangen door exemplaren uit een multivan. Wij vinden ze veel comfortabeler zitten met meer verstelmogelijkheden.
Is het plaatsen van originele gti/gtd stoelen een optie? Deze behoren naar mijn mening en ervaring tot een van de beste stoelen. Zeker als je rugklachten hebt, en ook daar spreek ik jammer genoeg uit veel ervaring...
Je kan kijken wat de dimensies zijn van de basis van de t5 stoel en die van de golf stoel. Als dat niet teveel afwijkt kan je met wat knutselen dat prima doen.