Allen,
Ik wil dit jaar met mijn T4 een keer gaan winterkamperen (vanuit het zuiden van het land). Wie heeft er tips voor een leuke camping (liefst ergens in de Ardennen maar zuid / midden Nederland is ook prima) waar een beetje normaal / verwarmd sanitair is en de mogelijkheid om stroom te hebben. Liefst een natuur camping.
Alvast bedankt!!
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Wintercamperen tips voor camping
Re: Wintercamperen tips voor camping
Ik ga volgend weekend (14/15 december) als de voorspelde sneeuw komt, naar de Ardennen. Niet naar een camping maar naar een camperplaats zonder voorzieningen.
Wintercampings zijn er voldoende in de Ardennen, een korte zoektocht met Google leverde heel wat mogelijkheden op.
Wintercampings zijn er voldoende in de Ardennen, een korte zoektocht met Google leverde heel wat mogelijkheden op.
Groeten
Jasper
2002 California Event ACV Reflex Silver
Jasper
2002 California Event ACV Reflex Silver
Re: Wintercamperen tips voor camping
Vorige week nog op natuurkampeerterrein de Veenkuil in Bant gestaan. Vuurkorfje erbij (het was -2 grC) en een mooie omgeving om te wandelen/fietsen. Douche was prima.

Met vriendelijke groet,
Bart & Marga
T5 California 2.5 TDI 4Motion 01-2008, VB luchtvering, MT zonnepaneel
Bart & Marga
T5 California 2.5 TDI 4Motion 01-2008, VB luchtvering, MT zonnepaneel