Dag,
Wie weet bij een T5Gp hoofdstroomrelais J339 en J59 te vinden? Plaats 3+5 in de relaishouder? Maar waar is de houder ;)
heb alle kappen al onder het dashboard vandaan... Ik zie de betreffende nummers i.i.g. niet op de relais daar staan..
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Plek hoofdstroomrelais
- Multivan Generation
- Berichten: 34480
- Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
- Locatie: Zeeland (Oost)
- Contacteer:
Re: Plek hoofdstroomrelais
zie de bijlage
Groeten Peter
EDIT aanvulling: vanaf de pedalen op de bodem cm of 30 richting middenconsole,
daarna richting schutboard en dan nog een cm of 20-30 naar boven.
Groeten Peter
EDIT aanvulling: vanaf de pedalen op de bodem cm of 30 richting middenconsole,
daarna richting schutboard en dan nog een cm of 20-30 naar boven.
- Bijlagen
-
overzicht inbouwplaatsen Relais.pdf
- (1.3 MiB) 135 keer gedownload
-
overzicht stuur en regelapparaten.pdf
- (3.24 MiB) 104 keer gedownload
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Re: Plek hoofdstroomrelais
Dank Peter. Zal eens goed zoeken dit weekend!
Re: Plek hoofdstroomrelais
Onder de motorkap bij de accubak is ook nog een relaiskast tegen het voorfront.
Re: Plek hoofdstroomrelais
Inderdaad. Accu eruit. Stalen accuhouder eruit en je komt bij een afdekkap waaronder hoofdzekeringen en relais zitten. Zat een scheur in de afdekkap (andere is onderweg) mss wel wat vocht in de electronicabak gekomen hierdoor.
Geen gekke dingen verder gevonden die de lekstroom van 0.25a kunnen verklaren op zekering nr. 4 van de SD zekeringhouder in de motorruimte.. Zag alleen dat een relais (gloeirelais?) met een tiewrap gezekerd zat.. maar dat zegt niets.
Hij gaat naar de specialist, uitlezen, etc.. Weten wanneer op te houden is ook een kunst. Veel geleerd :)
Dank allemaal.
Geen gekke dingen verder gevonden die de lekstroom van 0.25a kunnen verklaren op zekering nr. 4 van de SD zekeringhouder in de motorruimte.. Zag alleen dat een relais (gloeirelais?) met een tiewrap gezekerd zat.. maar dat zegt niets.
Hij gaat naar de specialist, uitlezen, etc.. Weten wanneer op te houden is ook een kunst. Veel geleerd :)
Dank allemaal.
- Multivan Generation
- Berichten: 34480
- Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
- Locatie: Zeeland (Oost)
- Contacteer:
Re: Plek hoofdstroomrelais
Graag gedaan hoor
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...