Ik ben bezig met mijn T4'tje om te laten keuren tot camper.
Plan is om hem primitief met de minimale eisen door de keuring te krijgen zodat hij op kenteken staat. en daarna de tijd te nemen om tot de laatste schroef naar mijn zin te maken. Mijn uiteindelijke eisen vereisen wat tijd en denkwerk i.v.m. surfplanken etc. (Ik ben er bekend mee dat de belastingdienst na de keuring evt. langs kan komen om naar de auto te kijken, maar ik kan hem als mn papieren binnen zijn gelijk schorsen, daar heb ik hier de ruimte voor)
Graag zou ik hem voor de toekomst wel met meerdere zitplaatsen op kenteken willen hebben, zodat daar later nog speling in zit mocht er gezinsuitbreidingen komen etc:P.
Ik had een idee, wat ongeveer overeenkomt met de volgende foto's:

Als hij zo door de keuring is gekomen wekt dit wat vragen bij me op:
1. Hoe zit het met de 100x90x180 staruimte?, daar zitten in dit geval precies 2 banken in de weg lijkt me?
2. Ik heb een verlengde bus, dus zou het toegelaten zijn een keuken vanuit de achterklep te bedienen? dus met de achterklep open en met je voeten buiten de auto?
3. Is het een probleem als hij met 7 personen gekeurd is, maar later rond rijdt met 2 daadwerkelijke stoelen en een vast bed? (mits ik natuurlijk alleen met 2 personen rond rij)
Andere creatieve varianten zijn zeker welkom!!