Heb het paneeltje reeds uit elkaar gehaald omdat het lampje stuk is. Alle tips en trucs zijn welkom

Mvg Jeremy
Wil ik ook graag weten als dat mag.RoCaBus schreef: 03 dec 2019, 09:39 Hoi Jeremy, ik heb dit gedaan. Ik weet niet of je nog op zoek bent naar informatie (dit bericht is al wat ouder). Laat maar weten als je nog wat wilt weten.
Groet, Robin
Om met de vraag van Hanz te beginnen, ik heb gemerkt dat je met de LED's beter zelf kunt "regelen" waar en hoe de verlichting terecht komt. Ik heb voor mezelf de makkelijke weg gekozen (zie ook verder de plaatjes hieronder), maar met wat meer moeite kan de de verlichting naar wens inregelen. Ik was eerst van plan om een uitgebreide handleiding te maken, maar dat kost én veel tijd én het is eigenlijk niet zo moeilijk (vooral een kwestie van gezond verstand).Hanz schreef: 03 dec 2019, 11:13 @ Robin: Bij mij werkt de verlichting nog maar de verlichting vind ik wel matig, vooral bij de knoppen aan de zijkant. Ik ben wel nieuwsgierig of dat met LED verlichting beter is. Misschien kan je daar iets over vertellen?
Met deze methode ben je heel flexibel. Bijvoorbeeld ergens op de gewenste plaats een klein gaatje boren ter grootte van de LED, en dan die erin plaatsen. Moet lukken!Hanz schreef: 08 dec 2019, 12:50 Maar eens een keer kijken of ik er twee of drie ledjes in kwijt kan.
Hoi Jeremy, ik heb deze gebruikt:JeremyP schreef: 15 dec 2019, 21:51 Welk type Led heb je hiervoor gebruikt als ik vragen mag?
Mvg Jeremy