Iemand ervaringen ermee? Lijkt mij een prima lader die sterkt zat is om onze 150ah AGM vol te pompen.
Qua laders zijn er zoveel smaken en geuren..

Inderdaad, en blijkbaar tegenwoordig ook onzichtbareTimy schreef: 23 dec 2019, 18:20 Ik ben van plan om morgen de onderstaande lader te gaan halen.
Iemand ervaringen ermee? Lijkt mij een prima lader die sterkt zat is om onze 150ah AGM vol te pompen.
Qua laders zijn er zoveel smaken en geuren..![]()
Ha Charles, klopt. Heb ook gezocht en veel gelezen maar deze specifieke kwam ik niet tegen. Het feit dat alles weer als origineel werkt werd ik heel blij van vandaar dat ik even benieuwd was of andere deze al kenden.
Meet ook even op de start accu.Timy schreef: 24 dec 2019, 12:38
Nu gaat met volle kracht met 20A 14.7v erin, wordt onze AGM heel blij van.
Inderdaad dezelfde met een klein verschil namelijk de toevoeging waarmee het stekkersymbool weer werkt. Maar of dat nou 75euro waard moet zijn ;-)Egbert&Manon schreef: 24 dec 2019, 17:22 https://www.fraron.de/batterieladegerae ... a-3355464/
Egbert
Is zeker een leuke oplossing voor de mensen die geen originele lader meer hebben die nog door Henk gereviseerd kan worden. En bijkomende voordeel is dat hij 20A heeft i.p.v. 12A zoals origineel, wel lekker bij een grotere accu.jan2009 schreef: 24 dec 2019, 17:00 Daar zouden andere eigenaars van campertjes zoals die van jou ook wel eens geholpen mee kunnen zijn.
Je kan dat oude spul wel blijven renoveren maar nieuwe techniek kent vaak toch wel voordelen.
Je zou dit topic als " sticky " aan moeten merken.
Even kontakt opnemen met Henk.
Geef dan ook nog wat aanvullende informatie zoals type en een linkje naar de datasheet van dat ding.
Die marktplaats link kan zo weer weg zijn.
Heb een originele Westfalia dus als het goed is laadt hij alleen de huishoud maar inderdaad.. better safe than sorry! Goede tip (weerMultivan Generation schreef: 24 dec 2019, 15:27
Meet ook even op de start accu.
Better safe than sorry..
Vanmorgen gemeten, keurig 12.7v terwijl hij binnen met 14.7v bezig is. Alles dus weer in orde. Enkele maanden geleden de koelkast door HenkK laten reviseren. Geloof dat alle bekende kwaaltjes inmiddels tot nieuw zijn verheven.
Mooi.Timy schreef: 25 dec 2019, 22:21Vanmorgen gemeten, keurig 12.7v terwijl hij binnen met 14.7v bezig is. Alles dus weer in orde.
Dag Timy,Timy schreef: 24 dec 2019, 21:10Inderdaad dezelfde met een klein verschil namelijk de toevoeging waarmee het stekkersymbool weer werkt. Maar of dat nou 75euro waard moet zijn ;-)Egbert&Manon schreef: 24 dec 2019, 17:22 https://www.fraron.de/batterieladegerae ... a-3355464/
Egbert
Ik vind van wel maar ik hou van zo origineel mogelijk![]()