grtz jurgen
Niet nodig toch, je zorgt gewoon dat je een leuke composet vind (ik raad die van Lanzar aan die op marktplaats staat: zoek op "lanzar composet" en dan 75,-...ideaal voor aan een flinke versterker en anders voor een goedkopere set gaan als je geen versterker gebruikt).jurgendocx schreef:ik heb vorige week een L+R deurbakken gekocht bij vw voor luidsprekers in te plaatsen in het grijs , koste mij 24.65€ het stuk dus zeer demokratiche prijs . maar er waren geen bevestigingsringen of dergelijke bij of roostertjes, de garage vond deze ook niet op de microfiches in de computer . kent iemand de bestelnummers van dat linkse en rechtse rooster en motage ringen of dergelijke![]()
grtz jurgen
Ik heb een set van Lanzar, 16,5cm Composet met 140w rms mid woofer (300w max) en 50 w rms tweeters (100w max) icm een lanzar Vibe 410 versterker (4x75w rms) en een Lanzar bandpass kist (subwoofer in gesloten kist, klinkt verreweg beter) met 200w rms en 300w max. Klinkt echt lekker in de bus (sub in het verhoogde deel gezet).jurgendocx schreef:ik heb mij een compo-set van JBL 2-weg 165mm 75w RMS en 210w peak ik denk wel dat dat goed genoeg is . maandag weet ik het dan ben ik heeeel de dag thuis en kan ik mij heel rustig alles monteren en testen![]()
![]()