Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
T5 aankoopadvies gevraagd.
Re: T5 aankoopadvies gevraagd.
https://www.ross-tech.com/vcds-lite/download/ hier mee kan je wat uitlezen. Lang niet zo uitgebreid als een licence maar dan kan je wat bekijken.
-
Nou daar is ie dan!
T5 Multivan 2.5TDI 174PK 4-motion.
Deze was in dienst bij de Berlijnse luchthaven en deed iets met luchtverkeer in beeld brengen, vandaar de grote aluminium spriet (5.6 mtr hoogte wanneer uitgeschoven) en zwaailampen. Busje heeft daar een schamele 67000KM dienst gedaan.
Het is een comfortline met extra opties als: multifunctioneel stuurwiel, climatronic, standverwarming e.d.
Eiegenlijk had ik, op advies van hier, besloten om maar voor een benzine te zoeken totdat ik over deze struikelde voor een wel erg aantrekkelijk(e) bedrag/kilometerstand.
Tevens word de motor/software dermate aangepast dat hij het nog vele kilometers vol kan houden.

Bedankt voor de reacties!
T5 Multivan 2.5TDI 174PK 4-motion.
Deze was in dienst bij de Berlijnse luchthaven en deed iets met luchtverkeer in beeld brengen, vandaar de grote aluminium spriet (5.6 mtr hoogte wanneer uitgeschoven) en zwaailampen. Busje heeft daar een schamele 67000KM dienst gedaan.
Het is een comfortline met extra opties als: multifunctioneel stuurwiel, climatronic, standverwarming e.d.
Eiegenlijk had ik, op advies van hier, besloten om maar voor een benzine te zoeken totdat ik over deze struikelde voor een wel erg aantrekkelijk(e) bedrag/kilometerstand.
Tevens word de motor/software dermate aangepast dat hij het nog vele kilometers vol kan houden.
Bedankt voor de reacties!
RTFM to do it RTFT.
Wat een doemdenkers hier wat betreft de T5 2.5 

VW Transporter T5 2.5 TDI 174PK Automaat '08