goeiemorgen peter,
de bus die komt uit kaatsheuvel vandaan zoals je weet.en is toch voorzien van een forum sticker, dus ik ga er maar vanuit dat meerdere forumleden de bus kennen ,van daar dat ik zij een bekend busje
gister er dik 400 km mee gemaakt en moet zeggen na 330.000 km dat het allemaal solide aanvoelt nog, distributie en koppeling zijn vorig jaar nog gedaan,
de eigenaar Arjan heeft de bus 10 jaar gehad, en de bus komt ook uit goes vandaan (waar ik ook in de buurt woon)
volgende week , eens een beurtje geven,toch meteen de de distributie en brandstof riempje maar even mee doen ,beetje frisse olie en nog wat zaken zodat het technisch fris erbij staat.loop liever geen risico,
buitenkant op 3 plekjes na roestvrij, dus de spuiter die verdient weinig aan me dit keer
het meeste werk zit hem in de cabine, die wil ik fris maken ,maar ook dat valt ontzettend mee ! je kan merken dat er goed op gepast is op de bus.
moet wel zeggen dat die bus echt ONTZETTEND SNEL IS ZEG !!!! 140 PK ONGEVEER ,is getuned bij kc performance ,in oisterwijk.
maar de bedoeling is om deze bus voor mezelf te houden en er alleen voor de hobby mee te rijden, inmiddels wat meer tijd gekregen om zelf te rommelen, en inmiddels ook verhuisd naar een huis met een grote werkplaats er achter zodat ik niet telkens naar de zaak moet om wat te doen.
als jij die bouwtekeningen hebt van de uitlaat... heel graag ,
exllnt@zeelandnet.nl , daar mag je ze naar toe mailen aub.
voorlopig hebben we weer een hobby
ik weet niet hoe jij in je tijd zit tegenwoordig ? anders kan ik jou kant wel eens opkomen ,we wonen niet zo ver van elkaar he