Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Afzetunit camper
Afzetunit camper
Hallo Weetjewellers,
Ik lees al een poosje mee maar mag nu toch echt een trotse T4 eigenaar zijn.
Waarschijnlijk gaat de combinatie sommige van jullie bekend voorkomen. Ik ben ook erg benieuwd naar de verhalen uit “het verleden”.
Omdat er behoorlijk wat rotte plekken in het houtwerk zaten hebben we de afzetunit geheel gestript aan de binnenkant. Drie dagen netjes slopen en de bak is leeg. Voor ons is dit de vierde camper die we opbouwen. Begonnen met een L407D met twee kleine kinderen, door naar een L3H3 Transit welke gedurende de leeftijd van de kinderen is aangepast/opnieuw gebouwd. Maar nu dan toch echt een afzetunit! Voordelig op ondernemers tarief en vrij als een buitensporter.
Project verslag gaat er met de tijd wel komen. Ik ben meer van het klussen dan van de foto’s maken. Maar zo als belooft... je moet wel iets hebben om te herkennen!
Foto’s recht zetten blijft altijd lastig op de fora... ik ga daar nog even voor zitten :-)
Wie heeft er met deze mooie combinatie gereden en heeft leuke verhalen?
Groetjes, Pepijn
Ik lees al een poosje mee maar mag nu toch echt een trotse T4 eigenaar zijn.
Waarschijnlijk gaat de combinatie sommige van jullie bekend voorkomen. Ik ben ook erg benieuwd naar de verhalen uit “het verleden”.
Omdat er behoorlijk wat rotte plekken in het houtwerk zaten hebben we de afzetunit geheel gestript aan de binnenkant. Drie dagen netjes slopen en de bak is leeg. Voor ons is dit de vierde camper die we opbouwen. Begonnen met een L407D met twee kleine kinderen, door naar een L3H3 Transit welke gedurende de leeftijd van de kinderen is aangepast/opnieuw gebouwd. Maar nu dan toch echt een afzetunit! Voordelig op ondernemers tarief en vrij als een buitensporter.
Project verslag gaat er met de tijd wel komen. Ik ben meer van het klussen dan van de foto’s maken. Maar zo als belooft... je moet wel iets hebben om te herkennen!
Foto’s recht zetten blijft altijd lastig op de fora... ik ga daar nog even voor zitten :-)
Wie heeft er met deze mooie combinatie gereden en heeft leuke verhalen?
Groetjes, Pepijn
Re: Afzetunit camper
Is dat niet die van Jan Camper geweest? De bus niet de opbouw.
Laatst gewijzigd door Snautzer op 23 feb 2020, 08:45, 1 keer totaal gewijzigd.
De oude wagen van jan camper
T4 lw rsl edition Bj 2003
Passat 35i 2.0 gt Bj 1993
Scirocco z400 Bj 1988
Passat 35i 2.0 gt Bj 1993
Scirocco z400 Bj 1988
Top, is jan camper nog lid en actief? Ben wel benieuwd naar verhalen uit het verleden.
Ja, Jan is nog actief, zoek maar bij leden,Pepijnvb schreef: 23 feb 2020, 07:55 Top, is jan camper nog lid en actief? Ben wel benieuwd naar verhalen uit het verleden.
Groetjes Peter
Thanks Peter, heb net in de lijst gekeken... Echter welk “Jan” gaat de juiste zijn :-)
Hoop dat Jan mee leest.
Hoop dat Jan mee leest.
Jan KamperPepijnvb schreef: 23 feb 2020, 16:51 Thanks Peter, heb net in de lijst gekeken... Echter welk “Jan” gaat de juiste zijn :-)
Hoop dat Jan mee leest.
Volgens mij moet je deze Jan hebben: memberlist.php?mode=viewprofile&u=1703
T4 California 1997 - 2.5TDI/ACV
Dank voor de juiste “Jan”. Ik ga eens een pm sturen.