Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Verzekering T5 incl woon-werkverkeer
Verzekering T5 incl woon-werkverkeer
Hoi!
Ik heb al in andere topics gezocht maar helaas nog niet mijn recente en volledige antwoord gevonden.
Ik wil mijn T5 (al op Camperkenteken) die ik ook gebruik voor woon-werkverkeer en dagelijks gebruik verzekeren.
Is de enige optie dan NKC? Of heb ik nog meer opties.
Bvd!
Ik heb al in andere topics gezocht maar helaas nog niet mijn recente en volledige antwoord gevonden.
Ik wil mijn T5 (al op Camperkenteken) die ik ook gebruik voor woon-werkverkeer en dagelijks gebruik verzekeren.
Is de enige optie dan NKC? Of heb ik nog meer opties.
Bvd!
Re: Verzekering T5 incl woon-werkverkeer
Aveco?
En zo zijn er nog wel een stuk of 10. 

Met woon-werk verkeer?
Sorry je hebt gelijk, niet goed gelezen.
NKC en Aveco zijn ook bij mijn weten de enige die geen restricties hebben wbt woon-werk verkeer.

NKC en Aveco zijn ook bij mijn weten de enige die geen restricties hebben wbt woon-werk verkeer.
Camperverzekerd .
Ben bij verzekerd nog nooit iets over kilometer restrictie gehoord.
Rij 365 dagen in het jaar met de T5
Groeten mart
Groeten mart
Ze hebben dan ook geen KM restrictie MAAR er staat wel bij de Veelgestelde vragen het volgende:Mart s schreef: 10 feb 2020, 18:56 Camperverzekerd .
Groeten mart
Is dagelijks gebruik en/of woon- werkverkeer toegestaan?
Dagelijks gebruik van de camper is doorgaans toegestaan. Dit wordt echter bepaald bij acceptatie (na ontvangst van een verzekeringsaanvraag).
Woon- werkverkeer is niet toegestaan met de camperverzekering van Camperverzekerd.
Groeten
Jasper
2002 California Event ACV Reflex Silver
Jasper
Mart
.
https://www.camperverzekerd.nl/fraudebeleid
Niet gemeld dat je woon werk verkeer rijdt: fraude!Camperverzekerd .
Groeten mart
.
https://www.camperverzekerd.nl/fraudebeleid
Groeten Sieds - zie mijn T5 project: viewtopic.php?f=13&t=52269
Bedankt voor de reacties! Dan kan ik NKC en Aveco vergelijken 

Ben benieuwd waar je op uitkomt. Houd er rekening mee dat je bij NKC ook nog de kosten van het lidmaatschap erbij krijgt, vind ik niet erg en betaal ik graag want ze doen ook veel voor camperaars.
Groeten
Jasper
Jasper
Ik ben bang dat er heel veel VW campers rondrijden met een camperverzekering en die dagelijks gebruikt worden voor oa woon werk-verkeer.
Er zijn heel veel oldtimers die die rondrijden met een oldtimer verzekering en die ook dagelijks gebruikt worden voor oa woon werk-verkeer.
Bij beide is woon-werkverkeer uitgesloten dus fraude en neem je een groot risico op uitsluiting van schade en op het vinden van een andere verzekering.
Er zijn heel veel oldtimers die die rondrijden met een oldtimer verzekering en die ook dagelijks gebruikt worden voor oa woon werk-verkeer.
Bij beide is woon-werkverkeer uitgesloten dus fraude en neem je een groot risico op uitsluiting van schade en op het vinden van een andere verzekering.
Groeten Sieds - zie mijn T5 project: viewtopic.php?f=13&t=52269
Ik vraag me trouwens af hoeveel "campertjes" er wel niet rondrijden als woonwerk verkeer.. Ik kom ze dagelijks bij bosjes tegen.
Zal wel een kwestie van tijd zijn voordat daar weer een stokje voor gestoken zal worden door de overheid of de verzekeringsmaatschappijen.
Zal wel een kwestie van tijd zijn voordat daar weer een stokje voor gestoken zal worden door de overheid of de verzekeringsmaatschappijen.
2006 T5 2.5 AXD
Hoi!
Nog even een uitkomst voor mensen die in de toekomst een verzekering zoeken. Aveco verzekert pas vanaf een waarde van 15.000 euro en daar zit mijn bus onder. Dus bleef NKC over. Wel met verplicht lidmaatschap maar dat is als liefhebber lang zo erg niet :-). Met het opsturen van de foto’s van mijn ombouw via Atrion was hij meteen verzekerd en was een keuring gelukkig niet nodig! Bedankt voor jullie hulp :-)
Nog even een uitkomst voor mensen die in de toekomst een verzekering zoeken. Aveco verzekert pas vanaf een waarde van 15.000 euro en daar zit mijn bus onder. Dus bleef NKC over. Wel met verplicht lidmaatschap maar dat is als liefhebber lang zo erg niet :-). Met het opsturen van de foto’s van mijn ombouw via Atrion was hij meteen verzekerd en was een keuring gelukkig niet nodig! Bedankt voor jullie hulp :-)
Bij het lidmaatschap van de NKC zit trouwens pechhulp inbegrepen :-)
- krekwakwol
ANWB heeft ook een camper verzekering, maar dan moet je wel een bearlock of iets vergelijkbaars hebben en een startonderbreker, maar ik heb bij hun niets gevonden over beperking bij woon/werkverkeer.
Groet, Arnold
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
T5 2.5TDI 96kw bj 2008