Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Storing electra
Storing electra
Dag ik heb vorige week een kortsluiting gemaakt in mn sigaretten aansteker dom.. Normaal gesproken zou je zeggen dat er een zekering uit ligt maar die is nog heel..helaas zijn er meerdere systemen uitgevallen.. Geen passagier airbag geen dashboard verlichting ook m'n achterlichten doen het niet.. Zit er ergens nog een andere beveiliging?? Iemand suggesties dank..
- krekwakwol
Re: Storing electra
Ik weet niet of het helpt, maar even je accuklemmen losgooien, misschien heb je geluk hiermee.
Groet, Arnold
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
-
Lijkt mij dat je best toch eens alle zekeringen overloopt.
- krekwakwol
Maar heb je de zekeringen bekeken of doorgemeten.
Anders even doormeten en anders ook even voor de zekering meten in de zekering houder. Dan weet je of er idd geen spanning op de desbetreffende groep zit.
Succes er mee.
Anders even doormeten en anders ook even voor de zekering meten in de zekering houder. Dan weet je of er idd geen spanning op de desbetreffende groep zit.
Succes er mee.
Groet, Arnold
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
Dank voor de reacties, de zekeringen zij goed, de achterlichten ook..
Heb ook al een accupool los gemaakt heeft helaas niet geholpen..
Ik ki ik dit weekend nog of ik wat kan vinden anders gaat ie naar een garage..
Mickel Moen Blogspot ff googlen 

Hallo,
de kaartjes wat bij de zekeringhouders zitten kloppen niet altijd. Raar maar Waar. Dus gewoon effe alle zekeringen doormeten.
de kaartjes wat bij de zekeringhouders zitten kloppen niet altijd. Raar maar Waar. Dus gewoon effe alle zekeringen doormeten.
- Multivan Generation
- Contacteer:
Ik zou me voor kunnen stellen dat de BCM een flinke tik heeft gekregen.JvdP schreef: 15 feb 2020, 08:50 Dag ik heb vorige week een kortsluiting gemaakt in mn sigaretten aansteker dom.. Normaal gesproken zou je zeggen dat er een zekering uit ligt maar die is nog heel..helaas zijn er meerdere systemen uitgevallen.. Geen passagier airbag geen dashboard verlichting ook m'n achterlichten doen het niet.. Zit er ergens nog een andere beveiliging?? Iemand suggesties dank..
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
BCM, iedereen weet natuurlijk waar deze afkorting voor staat...
-
Body control module, afgekort BCM. Dit is eigenlijk de centrale sturing van de ganse wagenelektriciteit.
Toch idd de zekeringen
Zekering van de sigaretten onder de bestuurdersstoel defect.. Heb me te veel blind gestaard op een zekering overzicht die dus niet bij mijn bus hoort..
Lampje airbag doordat ik de schakelaar van het dashboard had losgekoppeld (met contact aan)
Zekering van de sigaretten onder de bestuurdersstoel defect.. Heb me te veel blind gestaard op een zekering overzicht die dus niet bij mijn bus hoort..
Lampje airbag doordat ik de schakelaar van het dashboard had losgekoppeld (met contact aan)
- krekwakwol
Fijn dat het opgelost is en dat je het even gemeld hebt.
Groet, Arnold
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
- Multivan Generation
- Contacteer:
JvdP schreef: 20 feb 2020, 19:13 Dank voor de reacties, de zekeringen zij goed, de achterlichten ook..
Juiste schema's en zekeringen overzichten voor jouw specifieke auto kun je online via Erwin.de tegen betaling van een vergoeding downloaden..JvdP schreef: 18 mar 2020, 19:19 Toch idd de zekeringen
Misschien heb je er in de toekomst wat aan?
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...