Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Waarschuwingslampje ruitenwisservloeistof blijft branden

vragen over de T5
Plaats reactie
Lalk

Waarschuwingslampje ruitenwisservloeistof blijft branden

Bericht door Lalk »

Terug van wintersport en helaas daar een kleine aanrijding gehad. Een personenauto die voor mij reed, reed ineens naar achteren. Ik kreeg mijn auto (T5 Multivan 2007 2.5 TDI automaat) niet snel genoeg in z’n achteruit (ik klikte te snel door naar z’n P), dus het was boem tegen mijn linkervoorkant.

In eerste instantie lijkt het alleen wat (plastic) plaatschade. Van de week maar eens naar het schadeherstelbedrijf om te kijken of er verder nog schade is.

Direct na de aanrijding (toen ik weer wegreed) is het waarschuwingslampje voor de ruitenwisservloeistof echter gaan branden. Ik dacht dat het niveau te laag was, maar na het bijvullen, blijft het lampje branden.

Iemand een idee wat er kapot (of los) kan zijn? (Via Google en de zoekfunctie kan ik tot nu toe niets vinden.)
Multivan Generation
Contacteer:

Re: Waarschuwingslampje ruitenwisservloeistof blijft branden

Bericht door Multivan Generation »

Voorraad vatje voor ruitensproeier vloeistof gescheurd of de sensor stekker los.
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Lalk

Bericht door Lalk »

Vloeistof lijkt in het vat te blijven (geen plasje onder auto), dus zou het de sensor kunnen (of moeten) zijn. Ik ga eens kijken of ik deze kan vinden. Vanuit de motorruimte is deze niet zichtbaar, dus moet ik van onderen gaan zoeken....
Angelo-anneveld

Bericht door Angelo-anneveld »

Volgens mij als je het spatscherm los haalt links voor kan je erbij. Torx 20 ben je alleen nodig even even je voorwiel eraf halen
Plaats reactie