Hoi. Ik ben mijn mooie T5 bedrijfsbus uit 2013 aan het ombouwen naar camper. Isolatie en bodem al klaar. 2e hands California keukenblok gekocht. Wie kan mij vertellen hoe de koelbox en waterkraan aan te sluiten??? Ik heb niet het paneel dat in een California zit. Ik heb begrepen dat dit niet perse noodzakelijk is.
Wie heeft ervaring?
De waterkraan en het waterpompje werken bij een Cali buiten het centrale bedieningspaneel om. De levelindicatie van de watertank (en van de vuil-watertank) worden hierop wel weergegeven.
Het centrale bedieningspaneel is nodig om de koelkast in te stellen qua temperatuur en aan/uit zetten. Weet even niet wie de fabrikant van de koelkast is, maar wellicht dat die een eigen bedieningspaneeltje bij dit type koelkast kan leveren.
Dank voor info. Ik ben inmiddels fabrikant aan het contacten.
Ook die weet het niet maar zij gaan opzoek naar juist advies.
Dus als iemand nog meer tips heeft... voor het aan krijgen van de California koelkast zijn ze nog steeds welkom
Het is mogelijk om de koelkast aan te sturen met een 12 digitale thermostaat. Je kunt dan gewoon de originele temperatuur voeler van de koelkast weer gebruiken. De regelaars zijn wel te koop op internet. Even zoeken op 12v stc-1000
Hallo Angelo-anneveld, ik heb dezelfde situatie als jouw, een california interieur zonder bedieningspaneel, kan jij aangeven hoe je het uiteindelijk opgelost hebt met waterpompje, sensors en koelkast? Heb je toevallig het schema nog van farah?
Alvast dank!!
dgroen schreef: 21 jun 2020, 22:28
Hallo Angelo-anneveld, ik heb dezelfde situatie als jouw, een california interieur zonder bedieningspaneel, kan jij aangeven hoe je het uiteindelijk opgelost hebt met waterpompje, sensors en koelkast? Heb je toevallig het schema nog van farah?
Alvast dank!!