Hier Anna, 32 jaar uit Zaandam.
Na jaren geleden een weekje een t4 california te hebben gehuurd bleef ik het zo leuk vinden. We namen ons voor om vaker te huren, maar de huurprijzen vond ik dan toch steeds te hoog, of het kwam niet handig uit qua locatie en ophaal/-brengtijden etc.
Afgelopen jaar gezondheidsproblemen gehad en toen ik eindelijk weer lekker aan het werk was kwam Corona waardoor mijn bedrijf stil kwam te liggen. Op zoek naar afleiding ging ik weer naar campertjes kijken en kwam weer bij de t4 uit. Nog proefgereden in een Mercedes, vond ik heel aantrekkelijk vanwege de elektrische verstellingen en het feit dat het een automaat was. Maar die roest! Toen ik proefreed in onze t4 was ik verkocht! Nog 1 andere t4 bekeken en direct na die proefrit gebeld met de oud-eigenaar van onze bus. Uiteindelijk op gevoel en best impulsief onze blauwe T4 2.5 tdi California uit '98 gekocht.
Nu lopen we wel tegen verschillende dingen aan, maar het forum helpt hier enorm bij en ik leer de bus steeds beter kennen.
We hebben al een aantal leuke trips gemaakt in NL en niet ver over de grens naar Duitsland