Vraagje:
Ik heb ooit ergens een VW T4 gezien die de 220 volt aansluiting achter de Loose rode lamp in de achterbumper gemonteerd had!
Is er iemand die mij op weg kan helpen waar ik dat kan vinden, of hoe ik te werk moet gaan?
Welke stekkerdoos past hierin?
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
220 aansluiting in achterbumper
Re: 220 aansluiting in achterbumper
Hier https://www.weetjewel.nl/phpbb3/viewtop ... 45#p371445
en hier https://www.weetjewel.nl/phpbb3/viewtop ... 56#p452856
en als je de zoekfunctie gebruikt met zoektermen 'aansluiting bumper' vind je waarschijnlijk nog meer.
en hier https://www.weetjewel.nl/phpbb3/viewtop ... 56#p452856
en als je de zoekfunctie gebruikt met zoektermen 'aansluiting bumper' vind je waarschijnlijk nog meer.
T4 California 1997 - 2.5TDI/ACV
- Multivan Generation
- Contacteer:
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Ik heb het simpel gehouden, door gewoon de contrastekker los in de bumper te leggen.
Daar gebeurt onderweg niks mee, wordt ook niet nat bij regen/nat wegdek.
De kabel heb ik onder de bumper langs naar het linker achterlicht geleid, en daar via de bestaande doorvoerrubbers naar binnen geleid.
Geen extra gaten nodig
Eerst was ik nog van plan om ook een scharniertje aan het lampje te monteren, zodat ie echt als een deurtje open zou gaan.
Maar ben hier nog niet aan toe gekomen, en het werkt prima om hem los achterin te leggen.
Daar gebeurt onderweg niks mee, wordt ook niet nat bij regen/nat wegdek.
De kabel heb ik onder de bumper langs naar het linker achterlicht geleid, en daar via de bestaande doorvoerrubbers naar binnen geleid.
Geen extra gaten nodig

Eerst was ik nog van plan om ook een scharniertje aan het lampje te monteren, zodat ie echt als een deurtje open zou gaan.
Maar ben hier nog niet aan toe gekomen, en het werkt prima om hem los achterin te leggen.
Ik ben daar ook mee bezig geweest, maar wilde een wat kleinere stekker. De Defa is erg aan de prijs, maar Neutrik heeft ook van dat soort stekers.
Komt uit de audiowereld. "Neutrik True one powercon top" Heb er alleen een soort trekontlasting aan gemaakt voor het geval er iemand met z'n voeten achter de kabel blijft hangen.
Komt uit de audiowereld. "Neutrik True one powercon top" Heb er alleen een soort trekontlasting aan gemaakt voor het geval er iemand met z'n voeten achter de kabel blijft hangen.

Toevallig ben ik vandaag met hetzelfde bezig geweest! Ik ben via de lose mistachterlamp gegaan. En aan de linkerzijde doorgetrokken naar voren.hangover schreef: 26 aug 2020, 17:01 Ik ben daar ook mee bezig geweest, maar wilde een wat kleinere stekker. De Defa is erg aan de prijs, maar Neutrik heeft ook van dat soort stekers.
Komt uit de audiowereld. "Neutrik True one powercon top"
IMG_20200826_165444.jpg
Heb er alleen een soort trekontlasting aan gemaakt voor het geval er iemand met z'n voeten achter de kabel blijft hangen.
Uiteraard in een ommanteling.