Beste leden, heb vandaag me deurpanelen schoongemaakt en gekeken waarom me ledlampje in de deur niet werkt.
Ik heb alles aan bedrading met spannings zoeker doorgemeten en vind maar 1 continu stroomdraad in me deur.
Neem aan als ik me deur opslot zet dat er ergens stroom moet komen maar in me deur gebeurd niets
Iemand een idee?
Paneel is van me deur geweest alles is aangesloten en alles is doorgemeten.
Heb hem opslot gezet en weer alles doorgemeten maar er komt geen stroom tevoorschijn
Dipsplay geeft links niets aan als me deur rechts niet goed dicht zit gaat lampje branden dat deur niet goed dicht zit das met schuifdeur en achterklep net zo.
Als me deur links niet goed dicht zit geeft die niets aan
Nou moet nier gekker worden maar het lampje brand weer dat heeft die nog nooit gedaan sins ik de bus heb.
Toch geholpen alles schoon maken.
Nou bedankt voor het mee denken
Test is dus gelukt en je hebt resultaat.
Vervang preventief je deurslotmodule maar van je bestuurders portier. Grote kans dat de microswitch defect aan het gaan is.
En die werkt als master voor de rest.
Groetjes en succes
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
MarcoBT4 schreef: 12 sep 2020, 16:48
Dipsplay geeft links niets aan als me deur rechts niet goed dicht zit gaat lampje branden dat deur niet goed dicht zit das met schuifdeur en achterklep net zo.
Als me deur links niet goed dicht zit geeft die niets aan
Dus is je slot haperend, en dat bedoelde ik met de deurmodule..
Er hangen nog meer zaken aan je linker voordeurslot microswitch,
is een belangrijk onderdeel en kun je zelf vervangen.
Gewoon een nieuwe kopen.
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...