Zoals ik al aangegeven heb kun je dat bij autodoc via de livechat doen, dan wordt er uitgezocht of het geselecteerde onderdeel compatibel met het vinnummer van je auto is.Vmaxxer schreef: 23 sep 2020, 09:45Dat voelt verkeerd.. dan bel je de dealer voor dat OEM nummer en zeg je feitelijk "dank je wel, maar jullie zijn te duur! toedeledokie ik ga naar de concurrent!"MarcoBT4 schreef: 23 sep 2020, 08:07 Of contact zoeken met Autodoc, of wat ik al zei.... vraag naar oem nr bij de dealer en zoek dan je as op Autodoc met het juiste oem nr![]()
Maar als het niet anders kan dan doe ik dat wel natuurlijk.
Eerst maar eens Autodoc bellen met het VIN nummer.
Die foto's van hoe de rechter aandrijfas te vervangen staan al jaren op deze site hoor ...Burp schreef: 01 okt 2020, 10:32 Ik zou zeggen, maak veel foto's en plaats ze hier voor de volgende met dezelfde vragen. Als je dan ook al de juiste nummers noteert kan ik het de volgende keer zo nadoen![]()
![]()
Als je de centrale schroef niet loskrijgt en je gaat het heet stoken , dan moet ze wel loskomen . ... maar da kun je waarschijnlijk gelijk ook je wiellager mee vervangen , als dat heet is geweest is het vet wss gesmolten .Vmaxxer schreef: 02 okt 2020, 15:36 &%^@$^%!@%$#$#!$4!!!!!![]()
Ik ben nu al bijna 3 uur bezig om die asmoer er af te krijgen
halve bus WD40 erop.. nada
Assteun onder de dopsleutrel gezet en met 115 kilo op de wringer staan springen.. nada
Gasbrander erop, heet gestookt.. nada
Nog meer WD40 erop... nada
Bout laten schrikken met een moker van een kilo... NADA
Stalen buis van een meter op de dopwringer gezet.. Nada. (buis krom)
![]()
Nog meer wd40 erop en straks komt een vriend met een compressor en een luchtsleutel te hulp..
Als het dan nog niet wil....
Misschien een optie om de moer in te slijpen. Je krijgt er een nieuwe moer bij toch?Vmaxxer schreef: 02 okt 2020, 15:36 &%^@$^%!@%$#$#!$4!!!!!![]()
Ik ben nu al bijna 3 uur bezig om die asmoer er af te krijgen
halve bus WD40 erop.. nada
Assteun onder de dopsleutrel gezet en met 115 kilo op de wringer staan springen.. nada
Gasbrander erop, heet gestookt.. nada
Nog meer WD40 erop... nada
Bout laten schrikken met een moker van een kilo... NADA
Stalen buis van een meter op de dopwringer gezet.. Nada. (buis krom)
![]()
Nog meer wd40 erop en straks komt een vriend met een compressor en een luchtsleutel te hulp..
Als het dan nog niet wil....