Hai allemaal, en Leo int bijzonder.
Het heeft even geduurd,maar hier is de update:
Bus Kitty rijdt weer zeer goed!
Voor de vakantie, eind juli opgehaald, leek aanvankelijk goed. Toen kreeg ik echter last van een automaatstoring, de automaat wilde “alleen in z’n 3”. En daar schoot ie tijdens het rijden opeens heen. Gelukkig binnen de bebouwde kom... Zodra je de motor uit had gehad ging het weer okay. Maar wel irittant, max 65 km/uur anders maakte ze teveel toeren. Dus maar bellen.... Contact liep via mijn eigen garage, dus daar eerst maar weer (voorzichtig) daarheen gereden. Daar hebben ze de storing ook waargenomen. Afgesproken dat het een garantieding moest worden en ook dat we er eerst mee op de camping zouden gaan staan, half uurtje rijden, dus wel te doen. Hele leuke vakantie gelukkig, onze kleine boy van 1 jaar ging voor het eerst mee kamperen. Bus Kitty gewoon drie weken op dezelfde plek laten staan als een gemotoriseerde caravan. Op de heen- noch terugweg de “alleen in z’n 3” storing gehad gelukkig...
Lang verhaal kort: half september is de bus weer terug naar Autrans in Lunteren gegaan en hebben ze er daar weer goed aan gesnuffeld. Ongeveer vier weken (!) mee bezig geweest, maar nu wel echt helemaal pico bello!
Ik heb er eerst even een paar weken mee gereden alvorens de reactie te posten. Maar: Ja, ze schakelt nu echt weer netjes en fijn!
Tja, het is dat we echt verliefd op ons leuke campertje zijn, ook vooral qua indeling bed / bank / kastjes, ramen rondom, stahoogte etc. etc. Maar anders hadden we de automaatrevisie niet gedaan, erg prijzig ai ai >>> 4k+ Gelukkig hadden we ervoor gespaard.
Hopelijk hebben jullie / iemand iets aan de info
Goedgoan!