goedmiddag,
Onze T4 uit 1991 staat op de brug voor diverse laswerkzaamheden. Ook de ophanging van de achterbumper is er slecht aan toe. We hebben plaatjes gelast in de slechtste stukken. (zie onderstaande foto's)
Nu twijfel ik of dit afdoende is. Vooral de gene waar het trekoog op gelast zit is slecht en juist deze heeft wat te houden als we gebruik maken van dit trekoog.
het liefst zou ik ze vervangen voor betere exemplaren. Iemand een idee wie me verder kan helpen?
Ik heb al een paar sloopbedrijven aangeschreven maar nog geen resultaat.
vast Bedankt,
groeten Harry
0610147865
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
achterbumper ophanging T4 1991
-
-
Re: achterbumper ophanging T4 1991
Wel eens aan een trekhaak gedacht ?
Ik ben vanmiddag begonnen om de achterbumper te demonteren. Maar nu krijg ik hem niet over de kogelkop van de trekhaak!
Moet de trekhaak er onderweg om de bumper te demonteren? Ik wil eigenlijk alleen het kunststof gedeelde eraf hebben om te spuiten!
Moet de trekhaak er onderweg om de bumper te demonteren? Ik wil eigenlijk alleen het kunststof gedeelde eraf hebben om te spuiten!
Topic starter zal aan dit bericht niet veel hebben....red devel schreef: 30 okt 2020, 20:10 Ik ben vanmiddag begonnen om de achterbumper te demonteren. Maar nu krijg ik hem niet over de kogelkop van de trekhaak!

Nee, dat is een vraag voor mij!
-
Start dan een eigen topic ipv deze te vervuilen...
JB
--==There is a thin line between insanity and genius, I passed that line a long time ago==--