Ik heb geen onderneming meer maar ben wel verknocht aan m'n bussie dus wordt het een camper ipv een DC. Ik maak weinig km's tegenwoordig (hoogstens 5000 buiten de vakanties). De kinderen zijn groot en gaan niet meer mee kamperen. We willen een zo breed mogelijk bed voor ons 2. Maar wel minstens 5 zitplaatsen hebben. Het mag een basic camper worden. Geen kasten, wel 2e accu, koelbox, evt een porta-potti.
Ik heb wat hulp nodig om mijn keuze te bepalen. Ik ben me hier al dagen aan het inlezen. Geen straf om al die mooie projecten te zien,
maar ik heb nog veel vragen. Jullie hulp wordt zeer gewaardeerd.
De verstelbare Multivan achterbank lijkt me vrij ideaal. Mits het goed slaapt natuurlijk met een matras of goede inflatable. De voors en tegens hoor ik graag.
Is een Multivan vloer en bank in een Transporter of Kombi te plaatsen of is dat nog een enorme klus en kan het nog problemen opleveren bij de RWD keuring ?
Ik ben aan het kijken naar T6 Multivans op Duitse sites en er zijn een aantal dingen die me opvallen en die ik niet begrijp.
De CO2 uitstoot van de 102 pk varieert van 151g tot 174 g. De 150pk van 153g tot 201g. Dat maakt enorm uit in de BPM natuurlijk.
Waar wordt dat verschil door bepaald ? Als ik de (erg lange) lijst van opties vergelijk kom ik er ook niet uit. Het lijkt trouwens

Ik las hier dat het voor de BPM gunstig was om een camper in te voeren omdat je over de camper-delen van de auto minder BPM betaald ?
Weet iemand daar het fijne van ?
Nou dat zijn voorlopig genoeg vragen. Er komen er vast wel meer.

Groet, Patrick.