Nu ik de HH en start accu heb vervangen en een extra massa draad heb aangelegd werkt dat allemaal weer prima. Alleen nu ineens werkt mijn kachel niet. Ik weet niet of het met mijn reparatie te maken heeft of toeval is maar het is exact tegelijk fout gegaan. Ik heb de 25v zekering al gecontroleerd en dat is niet het probleem maar ik dacht dat er een 2e zekering in het spel is maar geen idee waar.
Het probleem is het volgende:
Als ik de kachel aan zet (met de schakelaar op het knopje op de thermostaat klok), hoor ik na 1 seconde een klik en een seconde later weer een, alsof het relais aan springt en meteen weer af. Geen idee of dat een 2e relais is trouwens, dat kan ook.
Als ik de schakelaar de andere kant op zet (alleen ventilator) begint die ook niet te draaien dus dacht ik: Kan het zijn dat de fan niet draait (zekering of ander probleem) en daardoor de standkachel meteen in de beveiliging gaat?
In alle gevallen komt er geen melding op de display waar ik wat van af kan leiden. Het groene lampje gaat gewoon aan.
Iemand enig idee waar ik verder kan zoeken? I wil voorkomen de halve bus uit elkaar te halen zonder goed te weten waar ik zit. Kan ik mischien een paar schakelingen doormeten?