Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Knipperlicht vervangen door LED, maar blijft snel knipperen op dashboard
-
Knipperlicht vervangen door LED, maar blijft snel knipperen op dashboard
Hallo allen,
Mijn rechterknipperlicht op mijn vw t5 uit 2005 was defect. Als dit gebeurt, dan knippert het dashboardlampje snel en weet je dat hij defect is. Nu heb ik voor beide kanten LED BAU15S PY21W gele led lampjes gekocht. Deze werken perfect, maar het dashboard doet nu aan beide kanten het snelle knipperen. Is dit op te lossen?
Groet,
Paul
Mijn rechterknipperlicht op mijn vw t5 uit 2005 was defect. Als dit gebeurt, dan knippert het dashboardlampje snel en weet je dat hij defect is. Nu heb ik voor beide kanten LED BAU15S PY21W gele led lampjes gekocht. Deze werken perfect, maar het dashboard doet nu aan beide kanten het snelle knipperen. Is dit op te lossen?
Groet,
Paul
- krekwakwol
Re: Knipperlicht vervangen door LED, maar blijft snel knipperen op dashboard
Knipperen de r.a.w. lampen zelf niet snel dan?
Want volgens mij heeft dit met de weerstand van de lampen te maken.
Groet, Arnold
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
-
De lampen knipperen normaal. Alleen op het dashboard knippert het lampje snel.krekwakwol schreef: 17 jan 2021, 12:49 Knipperen de r.a.w. lampen zelf niet snel dan?
Kan je oplossen met Led knipperlicht weerstanden. https://www.topledverlichting.nl/websho ... t-set.html
Wat is er mis met de functionaliteit van de "gewone" lampjes?
-
Heb je de bijgeleverde draad connectoren gezien..?Rbits-Ict schreef: 17 jan 2021, 14:27 Kan je oplossen met Led knipperlicht weerstanden. https://www.topledverlichting.nl/websho ... t-set.html
Vragen om storing.
JB
--==There is a thin line between insanity and genius, I passed that line a long time ago==--
Bij mijn bus uit 2011 heb ik ze ook vervangen en zonder problemen.
Alle 4 echt fel knipper lichten. Soms heeft het met de kwaliteit te maken. Den ene canbus beter dan de andere.
Alle 4 echt fel knipper lichten. Soms heeft het met de kwaliteit te maken. Den ene canbus beter dan de andere.
- krekwakwol
Klopt, die knijpblokjes wil ik ook niet tussen mijn bedrading hebben.Beckontheroad schreef: 17 jan 2021, 16:40Heb je de bijgeleverde draad connectoren gezien..?Rbits-Ict schreef: 17 jan 2021, 14:27 Kan je oplossen met Led knipperlicht weerstanden. https://www.topledverlichting.nl/websho ... t-set.html
Vragen om storing.
JB
Dan kun je ze er beter tussen solderen en met krimpkous of vulcaniserende tape isoleren, zolang er maar geen vocht bij kan komen.
Groet, Arnold
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
-
De lampjes werken perfect, maar het dashboard denkt dat ze defect zijn. Dus een hysterische knipperlicht geluidje in de cabine. Maar dat is niet anders op te lossen dan een iets ertussen maken. Dan maar weer gewoon naar de gloeilampen denk ik.
-
Een knipperlichtlampje is normaal 10 watt of zo? dus 1,2 ohm... Ik zou zeggen, zet eens een (vermogensweerstand) van 1.2 ohm parallel aan het lampje... Geen vermogensweerstand voorhanden? Dan kun je ook een knipperlichtgloeilampje parallel zetten