Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
verkoop van mijn T4
verkoop van mijn T4
Heb er heel lang over nagedacht maar heb de knoop doorgehakt. Heb mijn T4 verkocht en helaas geen T4 of T5 terug gekocht. Is voor mij niet op te brengen.
Zal hem zeker gaan missen.
Henk 1 bedankt voor de goede site en verder voor iedereen veel veilige km en tot ziens.
Dick 417
Zal hem zeker gaan missen.
Henk 1 bedankt voor de goede site en verder voor iedereen veel veilige km en tot ziens.
Dick 417
Groetjes Dick 417
- Wim T4 935
Met de asociaal verhoogde houderschapsbelasting en de aldoor stijgende dieselprijzen is het inderdaad niet leuk meer. Toch heb ik de indruk dat deT4 eerder duurder als goedkoper aan het worden is.
Veel succes met je andere auto en wie weet zien we ooit nog eens terug in een TRANSPORTER
Veel succes met je andere auto en wie weet zien we ooit nog eens terug in een TRANSPORTER

Groeten van Wim

- Henk Peter 856
Hoi Dick , ik kan het me wel voorstellen, jammer.
Wanneer kan een T4 wel voordelig uitpakken.
Ik vergelijk de T4 dan met een Volkswagen Golf.
Als je de T4 neemt met camperuitvoering met 102 pk dieselmotor , ben je 40 euro per maand aan houderschapsbelasting kwijt.
Voor een Golf met benzinemotor betaal je ook 40 euro aan houderschapsbelasting.
De T4 biedt mij dan meer veiligheid en is multifunctioneler.
Een feit is : welke auto je ook rijdt, het blijft een dure hobby.
Succes met je volgende auto ! Ben wel benieuwd wat je gaat rijden.
Wanneer kan een T4 wel voordelig uitpakken.
Ik vergelijk de T4 dan met een Volkswagen Golf.
Als je de T4 neemt met camperuitvoering met 102 pk dieselmotor , ben je 40 euro per maand aan houderschapsbelasting kwijt.
Voor een Golf met benzinemotor betaal je ook 40 euro aan houderschapsbelasting.
De T4 biedt mij dan meer veiligheid en is multifunctioneler.
Een feit is : welke auto je ook rijdt, het blijft een dure hobby.
Succes met je volgende auto ! Ben wel benieuwd wat je gaat rijden.
Jammer luitjes. Vooral wanneer je zo gek bent op je bus.
Maar je krijgt er ook weer een auto voor weer die de nodige kilo's weegt, ik neem aan nu met G3 aan boord.
De inmiddels via de media beroemde bus van Nico gaat dus alweer naar een volgende eigenaar.
Wordt het weer een Weetjeweller ?
Het is allemaal wel snel gegaan. ik zag die mooie rooie vanmorgen nog op marktplaats staan.
Hoe dan ook, veel suc6 met de nieuwe auto.
Maar je krijgt er ook weer een auto voor weer die de nodige kilo's weegt, ik neem aan nu met G3 aan boord.
De inmiddels via de media beroemde bus van Nico gaat dus alweer naar een volgende eigenaar.
Wordt het weer een Weetjeweller ?
Het is allemaal wel snel gegaan. ik zag die mooie rooie vanmorgen nog op marktplaats staan.
Hoe dan ook, veel suc6 met de nieuwe auto.
Groeten, Johan uit Doetinchem Fotogalerij nr. 191 (Zwarte T4 2.5 TDI 102 pk ACV van 1998 :-)
WIl je die andere 15 auto's ook zien die ik gehad heb, (nog even geduld, site wordt opnieuw opgebouwd)
WIl je die andere 15 auto's ook zien die ik gehad heb, (nog even geduld, site wordt opnieuw opgebouwd)
Ook een heel lekker sturende auto, maarrrre...... heb je alles goed doorgerekend?Dick 417 schreef:Ik heb een Kia Sportage gekocht. Bj nov 2006 met 40.000 km dus kan weer ff sturen. Morgen ga ik hem halen en baal nu al dat ik mijn bussie moet gaan missen.
Qua gebruik/houderschap kom je nu toch niet echt veel goedkoper uit, of er moet inderdaad al gas in zitten.
Ook ik ben aan het rekenen geweest en heb vele proefritjes gemaakt (en heb voorlopig weer afgehaakt). Met een mazda2 of colt kan ik zo een 1000 á 1100 euro per jaar besparen, maar ga je groter dan is dat voordeel al wel snel weg of wordt zelfs een nadeel.....
Tenzij er natuurlijk grote kosten aankwamen of zo.
In ieder geval veel plezier met je nieuwe aanwinst!