Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Bovenkastjes Multivan
Re: Bovenkastjes Multivan
Zooo. Mooi hoor! Had ik dat geweten. Had ik even met de mijne gewacht.
Die van mij is portable. Ik surf graag en dan haal ik't kastje eruit om m'n surfplank op te hangen.
Groeten Floris
Die van mij is portable. Ik surf graag en dan haal ik't kastje eruit om m'n surfplank op te hangen.
Groeten Floris
Ik vindt die ook mooi hoor!
Ik kan de kastjes er wel zo uitdraaien mocht dat nodig zijn. Het zijn 2 kastjes afzonderlijk van elkaar.
Ik kan de kastjes er wel zo uitdraaien mocht dat nodig zijn. Het zijn 2 kastjes afzonderlijk van elkaar.
Ondertussen ook het keukenblok vervangen. Met er naast een kastje voor de Porta Pottie.
Gewoon plateau op 4 wieltjes, zodat we dat er uit kunnen rollen. Straks alleen even uittesten of het zo werkt of dat we de Pottie ( s'nachts) op de vloer zetten.
Gewoon plateau op 4 wieltjes, zodat we dat er uit kunnen rollen. Straks alleen even uittesten of het zo werkt of dat we de Pottie ( s'nachts) op de vloer zetten.
Ik zou wel zorgen voor een goede sluiting op het deurtje zodat je toilet niet in een bocht zijn eigen weg gaat. Zo'n Porta Potti is gebruiksklaar bijna 15 kilo en dat houd je niet tegen met een magneetsluitinkje.
T4 California 1997 - 2.5TDI/ACV
Helemaal gelijk in Hanz!
Er komen nog 2 schuifjes aan de zijkant van het plateau.
Bedankt voor de tip!
Er komen nog 2 schuifjes aan de zijkant van het plateau.
Bedankt voor de tip!

Zat er ook niet in! Wel zo'n brander op 2 patronen.
Maar ik ga toch buiten koken op skottelbraai.
De koudwatertank heb ik achterin gezet onder de slaapplank.
Maar ik ga toch buiten koken op skottelbraai.
De koudwatertank heb ik achterin gezet onder de slaapplank.
Een van de eisen van de Belastingdienst voor het kwarttarief is:
• een vast ingebouwd kooktoestel voor gebruik in de binnenruimte
Dus als je van het kwarttarief gebruik maakt dan voldoet die skottelbraai niet.
Oké. Toen ik de auto kocht zat dat er niet in, en de auto stond wel op kwart tarief!
Lees dit topic even door over de eisen voor kwarttarief. viewtopic.php?p=379366#p379366
Pas geleden was het kwarttarief ook in een ander topic aan de orde, zie hier viewtopic.php?p=479871#p479871
Het kan je behoeden voor forse naheffingen.
Pas geleden was het kwarttarief ook in een ander topic aan de orde, zie hier viewtopic.php?p=479871#p479871
Het kan je behoeden voor forse naheffingen.
Er zat dus ook een ( kleine magnetron) in. Dan is het dus ook oke!
Alleen is de bestuurdersstoel niet draaibaar, maar ik heb wel 3 zitplaatsen, met goedgekeurde gordels, achterin. Dat is dan toch voldoende?
Of lees ik het niet goed. Ik zal alleen nog een demontabele tafel aan moeten brengen.
Alleen is de bestuurdersstoel niet draaibaar, maar ik heb wel 3 zitplaatsen, met goedgekeurde gordels, achterin. Dat is dan toch voldoende?
Of lees ik het niet goed. Ik zal alleen nog een demontabele tafel aan moeten brengen.
Magnetron moet wel werken op de accu en moet het dus ook doen als de camper niet aan de paal (220V) staat.
3 zitplaatsen achterin is prima.
3 zitplaatsen achterin is prima.
Dat doet het.
Dan ist oké.
Dan ist oké.