Beetje vloeken in de kerk maar je kan ook eens naar andere merken kijken. Bijvoorbeeld Mercedes Vito, sterk vergelijkbaar met een California of een Ford Nugget, beetje lomper maar wel een slimme indeling. En de Nugget heeft standaard 5 zitplaatsen voor het geval dat van belang is.
De Vito en de Nugget zijn vaak een stuk vriendelijker geprijsd.
En als het persé een VW moet zijn dan is een Reimo of Cartagho interieur ook een (voordeliger) optie.
Bovenstaande is voor zover ik kan beoordelen geen originele.
Hoeft geen probleem te zijn. Misschien lees ik er over heen en wordt het wel vermeld.
Hangt met latere inbouw er dan namelijk helemaal van af hoe compleet en netjes het is uitgevoerd.
Vrij sjofel interieur met cactursbekleding. Uit een Westfalia tot 1996. Want de watertank zit aan bijrijderszijde. En er zit één sticker op de achterklep. En deze zit niet helemaal op een juiste plek. En volgens mij hadden alle California’s een extra naam. California Coach, California Biker California Event etc.
Denk dat het een imitatie sticker is.
Ook opvallend kleurverschil in wit op het zijaanzicht.
Just my 2 cents.
Laatst gewijzigd door odorf op 10 apr 2021, 08:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Had een VW T4 1.9 TD Westfalia California Coach 1994 >>projecten<<
odorf schreef: 10 apr 2021, 08:38
Bovenstaande is voor zover ik kan beoordelen geen originele.
Hoeft geen probleem te zijn. Misschien lees ik er over heen en wordt het wel vermeld.
Hangt met latere inbouw er dan namelijk helemaal van af hoe compleet en netjes het is uitgevoerd.
Vrij sjofel interieur met cactursbekleding. Uit een Westfalia tot 1996. Want de watertank zit aan bijrijderszijde. En er zit één sticker op de achterklep. En deze zit niet helemaal op een juiste plek. En volgens mij hadden alle California’s een extra naam. California Coach, California Biker California Event etc.
Denk dat het een imitatie sticker is.
Ook opvallend kleurverschil in wit op het zijaanzicht.
Hoe kan ik dit checken?
Doet wat met de waarde toch?
Dit is in beide gevallen het normale Westfalia interieur voor die bouwjaren. Daar is niks sjofels aan. Watertank is eind 1999 naar de chauffeurs kant verhuisd ( modeljaar 2000). Doek in hefdak van de eerste is niet origineel maar ziet er wel vrij nieuw uit. Deze heeft ook geen standkachel. Als je buiten het seizoen wilt reizen of in Noord Europa dan is een kachel wel erg prettig.
Dit is in beide gevallen het normale Westfalia interieur voor die bouwjaren. Daar is niks sjofels aan. Watertank is eind 1999 naar de chauffeurs kant verhuisd ( modeljaar 2000). Doek in hefdak van de eerste is niet origineel maar ziet er wel vrij nieuw uit. Deze heeft ook geen standkachel. Als je buiten het seizoen wilt reizen of in Noord Europa dan is een kachel wel erg prettig.