Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
opzoek naar onze eerste camper T4 1.9 of 2.4
Re: opzoek naar onze eerste camper T4 1.9 of 2.4
Mijn eerdere bericht nog iets aangepast.
T4 California 1997 - 2.5TDI/ACV
Hij staat inderdaad al even te koop hetgeen ik wat vreemd vind maar wellicht was de vorige vraagprijs te hoog.Timy schreef: 11 apr 2021, 21:45 Oh! Die heb ik bij mij vlakbij zien staan! Nabij de Hornbach toch? (Zal even geen plaats noemen)
Ziet er, in het passeren, nog prima uit. Goed er onderdoor gekropen enzo??
Het is wel een originele, dat zeker.
Evt. kan ik meekijken (als de agenda het toelaat) als je nog eens gaat. Ben geen expert maar we tuffen al even rond met de onze en hebben het nodige ermee meegemaakt![]()
ps staat verrassend genoeg al even te koop!
Dank voor je aanbod, zou hier heel graag gebruik van maken denk ik, overwegen ook een aankoopkeuring maar wil nog even uitzoeken wat dat afdekt. Ik stuur je even een PB
op de een of andere manier blijft mijn PB in mijn postvak uit hangen....roccade schreef: 11 apr 2021, 21:51Hij staat inderdaad al even te koop hetgeen ik wat vreemd vind maar wellicht was de vorige vraagprijs te hoog.Timy schreef: 11 apr 2021, 21:45 Oh! Die heb ik bij mij vlakbij zien staan! Nabij de Hornbach toch? (Zal even geen plaats noemen)
Ziet er, in het passeren, nog prima uit. Goed er onderdoor gekropen enzo??
Het is wel een originele, dat zeker.
Evt. kan ik meekijken (als de agenda het toelaat) als je nog eens gaat. Ben geen expert maar we tuffen al even rond met de onze en hebben het nodige ermee meegemaakt![]()
ps staat verrassend genoeg al even te koop!
Dank voor je aanbod, zou hier heel graag gebruik van maken denk ik, overwegen ook een aankoopkeuring maar wil nog even uitzoeken wat dat afdekt. Ik stuur je even een PB
zou je mij anders een PB willen sturen met je mailadres?
Berichtje gestuurd. Ontvangen? 

-
Houdt ook eens een magneetflapje en bij niet hangen magneet op de bekende punten. Plamuren en spuitbus op kleur zit er zo op en hangt binnen 2 jaar er weer af. Ziet alleen mooi uit tijdens verkoop.
Even stil geworden is het niets meer geworden?