Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
zekering dashboard
zekering dashboard
Hallo. Wie kan mij vertellen welke zekering ik moet verwijderen zodat mijn km teller stilstaat. Ik weet dat de rest het dan ook niet doet, maar soms is het wel handig om niet de km te registeren.
- Schildertje
- Contacteer:
- henkiepenkie
- Contacteer:
Re: zekering dashboard
Ikzelf heb er banden van een monstertruck onder gedaan met 2 meter doorsnede (ongeveer 200 inch) dus de teller geeft veeeeel minder kilometers aan dan ik in werkelijkheid rij!

met vriendelijke groet,
Wilco 244
Wilco 244
-
Een beetje de mening van anderen respecteren graag !
Als onze vriend de kilometerteller niet wil laten meedraaien dan heeft hij daar allicht een goeie reden toe !
En onzin ???? Wat is onzin ????
Sommigen vinden bijvoorbeeld een ship-tuning onzin ! Metalen velgen , dikke banden, kerstboomverlichting , Dikke speakers, toeters , Vel van koeien enz....
Dus de vraag blijft , wat is onzin.
Spijtig , ik weet niet om welke zekering het gaat. Ik denk dat ze niet appart gezekerd zijn.
Iemand wél ? :klappen
John.

Als onze vriend de kilometerteller niet wil laten meedraaien dan heeft hij daar allicht een goeie reden toe !

En onzin ???? Wat is onzin ????

Sommigen vinden bijvoorbeeld een ship-tuning onzin ! Metalen velgen , dikke banden, kerstboomverlichting , Dikke speakers, toeters , Vel van koeien enz....

Dus de vraag blijft , wat is onzin.
Spijtig , ik weet niet om welke zekering het gaat. Ik denk dat ze niet appart gezekerd zijn.
Iemand wél ? :klappen
John.
- Schildertje
- Contacteer:
Allereerst die politieagenten weglaten a.u.b. !! Er kan voor mij nooit een reden zijn om de kilometerteller uit te schakelen, want dat betekent dus ook dat je je gereden snelheid gaat schatten met als gevolg dat je gezellig met 70 door de bebouwde kom tuft !!
Deze vraag valt voor mij in de categorie "hoe kan ik de kilometerstand terugdraaien"
Onzin dus, en dat is MIJN mening in deze......
Deze vraag valt voor mij in de categorie "hoe kan ik de kilometerstand terugdraaien"
Onzin dus, en dat is MIJN mening in deze......
T5 130 pk TDI "60" Edition tiptronic full-options. JD-Engineering chiptuning, 18 inch Rial, Multivan koplampen en achterlichten, JVC NX7000 met afneembaar front !
-
- Contacteer:
Volgens mij staat er niet; wie heeft er een mening over het terugdraaien van de km teller?
Als we nou die meningen eens achterwege laten en als je er niet mee eens bent sla je de post gewoon over.
Of je zou ook antwoord op zijn vraag kunnen geven?
Dan blijft het tenminste een leuke site en waar hij voor bedoeld is.Elkaar helpen i.p.v. elkaar veroordelen.
Fred
Als we nou die meningen eens achterwege laten en als je er niet mee eens bent sla je de post gewoon over.
Of je zou ook antwoord op zijn vraag kunnen geven?
Dan blijft het tenminste een leuke site en waar hij voor bedoeld is.Elkaar helpen i.p.v. elkaar veroordelen.
Fred
Lijdens het lessen wou mijn instructuur de km teller wel eens los zetten Dit kon vroeger door de kabel eruittrekken / schroeve. Zou het nu met een kabeltje / draadje losmaken kunnen? Of zou het "computer" systeem dan op tilt gaan?
Waarschijnlijk loopt er een "draadje" van de opnemer naar de tellerunit, maar welk??
Groet EricP
Waarschijnlijk loopt er een "draadje" van de opnemer naar de tellerunit, maar welk??
Groet EricP
-
Moet toch even kwijt dat ik het volkomen eens ben met Schildertje.
Manipuleren met de KM-teller is per definitie fout en hier moet je niet aan meewerken.
Je zult maar zo'n auto tweedehands kopen met je gespaarde centjes; dan heb je teveel betaald en dat is dus gewoon diefstal!
Vergelijkbare vraag zou zijn:
Hoe kan ik een T5 openkrijgen om de navigatie eruit te jatten.
Manipuleren met de KM-teller is per definitie fout en hier moet je niet aan meewerken.
Je zult maar zo'n auto tweedehands kopen met je gespaarde centjes; dan heb je teveel betaald en dat is dus gewoon diefstal!
Vergelijkbare vraag zou zijn:
Hoe kan ik een T5 openkrijgen om de navigatie eruit te jatten.