goedemiddag,
wij hebben een huishoud accu (90amp) in onze T5 is er iets te krijgen dat je de accu kan meten?
Zodat ik het verbruik kan zien en wat gebruik is op het moment en wat het vermogen wat over is?
wie weet hier wat opties voor zijn ik kan me voorstellen dat het gemonteerd zit op de accu maar met een draadloze ontvanger/display.
omdat het handiger weg te werken / af te monteren?
bedankt alvast voor de informatie.
Groet, Andre
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
huishoud accu spanning/verbruik / totaal meten
Re: huishoud accu spanning/verbruik / totaal meten
Smart shunt Victron.
- Contacteer:
Mooi ding en een hele goede aanvulling op het Victron gamma.
Dan hoef je geen BMV meer weg te werken

En mijn Victron apparaten in de bus werken altijd en goed!
Ook met de app werkt dat goed.
Wel heel regelmatig een update

Goede tip, deze hou ik in de gaten

...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
ook ik heb net zo'n meter gemonteerd altijd goed om te weten wat er in de accu gebeurd om niet voor verrassingen te komen staan.
wat mij opvalt is dat alles in rust is er toch 100 mA uit de accu blijft lopen en weet niet waar dat vandaan komt.
iemand hier ervaring mee?
wat mij opvalt is dat alles in rust is er toch 100 mA uit de accu blijft lopen en weet niet waar dat vandaan komt.
iemand hier ervaring mee?
You have to let it all go, Neo. Fear, doubt and disbelief. Free your mind.
Verbuik van de meter zelf, standby van de kachel, lekstroom van usb aansluitingen, kan van alles zijn.