Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

waterpomp

vragen over de T5
Plaats reactie
Gebruikersavatar
peter T5
Berichten: 384
Lid geworden op: 14 jan 2007, 20:09
Locatie: Almere

waterpomp

Bericht door peter T5 »

Ja ook mijn T5 na 60.000 km net geen 2 jaar moest de waterpomp er vanmorgen aan geloven. :censor Dealer op gebeld na een klein uurtje de auto op de ambulance en naar de dealer. Kreeg daar een nieuwe Crafter mee (moet zeggen rijdt goed) en kan mijn T5 morgenochtend weer ophalen. Weer een snelle service van mijn dealer :toppie
Afbeelding
willem1t5
Berichten: 13
Lid geworden op: 22 jan 2007, 17:41

waterpomp

Bericht door willem1t5 »

die van mij ook na 60000 km 21/2 jaar. ook bij jedi geweest, peter
EricP
Berichten: 698
Lid geworden op: 15 jan 2007, 19:43
Locatie: Veldhoven

Bericht door EricP »

En wat waren de kosten? Want mijne moet maandag voor een beurt en hetzelfde euvel: bijna kapotte waterpomp bij 63000 km en bijna 3 jaar oud, zie waterpomp en olieverbruik.

Groet Eric
Gebruikersavatar
peter T5
Berichten: 384
Lid geworden op: 14 jan 2007, 20:09
Locatie: Almere

Bericht door peter T5 »

Alles onder garantie gemaakt en niet bij Jedi maar bij pon dealer in amerfoort. Ze wilde eerst via het 0800 service nummer mij naar Jedi sturen meer ik heb gelijk gezegt dat mijn bus naar pon dealer moest, ben heel tevreden over deze dealer, altijd netjes geholpen en goede service.
Afbeelding
Gebruikersavatar
crafter koerier
Berichten: 180
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:48
Locatie: Purmerend

Bericht door crafter koerier »

Hoi Peter. Welke crafter kreeg je mee? Dus met welk vermogen? Rij ook vaak met een crafter van de dealer en die heeft 110 pk.Krijg zelf over 2 maanden een 136 pk...ben benieuwd hoe die rijd. Vind de 110 pk al een fijne auto.
Groetjes Andy v/h Crafter koerier
Afbeelding
Gebruikersavatar
peter T5
Berichten: 384
Lid geworden op: 14 jan 2007, 20:09
Locatie: Almere

Bericht door peter T5 »

Dat is er een met een rode i ik meen dat het 110pk is. Deze is best luxe van binnen, radio met cd waar ook een telefoonaansluiting op zit met stuurbediening voor het geheel, comfort bestuurdersstoel zit lekker en vooral op de langere ritten denk ik zelf, wat ook wel makkelijk is dat ie de bandenspanning laat zien op het klokkenspel als je de motor uitzet. Alleen mis ik de kracht tijdens versnellen bij 80/110 km per uur. Maar ben dan ook aan mijn 174 paardenspan gewend :happy
Afbeelding
Gebruikersavatar
crafter koerier
Berichten: 180
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:48
Locatie: Purmerend

Bericht door crafter koerier »

Ja klopt dat is 110 pk...Ik krijg ook al die luxe...kan ook niet wachten om er mee te sturen...nog een dikke 2 maanden...ppffff
Groetjes Andy v/h Crafter koerier
Afbeelding
Gebruikersavatar
peter T5
Berichten: 384
Lid geworden op: 14 jan 2007, 20:09
Locatie: Almere

Bericht door peter T5 »

Je zal er een lekkere bus aan hebben, ik vind het niet de mooiste maar het rijdt wel heel fijn, zeker met meer pk's onder de kap. Maar zoals ik al zeg ben ik heel erg verwend met mijn bus waar alles op en aan zit, dus de meeste bussen die ik dan van de dealer mee krijg is een stappie terug. Maar dat is ook het voordeel dat ik zelf kan bepalen wat ik wil rijden (mits het budget het toelaat :lach) maar ik weet zeker dat je er veel plezier aan zult hebben. Trouwens wel veel opberg vakjes, die kom je snel te kort.
Afbeelding
Plaats reactie