Beste wjw'ers,
De toerenteller van onze bus is wel aardig wat dof (veel kleine krasjes erop), waardoor het soms moeilijk te lezen is.
Heeft iemand misschien tips van hoe ik dit zou kunnen oplossen? Bijv. polijsten?
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Dof toerenteller
-
- Multivan Generation
- Contacteer:
Re: Dof toerenteller
lastig iets,
is heel delicaat plastic.
beetje teveel druk er op en je krijgt er een extra barstje in.
Je hebt speciale plastic polish..
Ik heb aardig wat detail ervaring,
maar hieraan zou ik niet durven te beginnen.
Groetjes Peter
is heel delicaat plastic.
beetje teveel druk er op en je krijgt er een extra barstje in.
Je hebt speciale plastic polish..
Ik heb aardig wat detail ervaring,
maar hieraan zou ik niet durven te beginnen.
Groetjes Peter
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Met koperpoets kun je ook heel goed kunststof polijsten en krasjes verwijderen. Als het maar krasjes zijn en geen barstjes want daar doe je niks aan. Doe het wel voorzichtig en met beleid. Niet te snel willen, geduld loont.
T6 California 2019
Blauwe 1300
ex zwarte Passat B8 Variant
ex Rode Cali '99
ex T5 California 2012
Blauwe 1300
ex Rode Cali '99
ex T5 California 2012
-
Gebruik je dat niet voor het polijsten van metaal?Lutra schreef: 16 okt 2021, 11:53 Met koperpoets kun je ook heel goed kunststof polijsten en krasjes verwijderen. Als het maar krasjes zijn en geen barstjes want daar doe je niks aan. Doe het wel voorzichtig en met beleid. Niet te snel willen, geduld loont.

Ook, maar werkt ook prima op kunststof.AchterKoeker schreef: 17 okt 2021, 14:35Gebruik je dat niet voor het polijsten van metaal?Lutra schreef: 16 okt 2021, 11:53 Met koperpoets kun je ook heel goed kunststof polijsten en krasjes verwijderen. Als het maar krasjes zijn en geen barstjes want daar doe je niks aan. Doe het wel voorzichtig en met beleid. Niet te snel willen, geduld loont.
T6 California 2019
Blauwe 1300
ex Rode Cali '99
ex T5 California 2012
Blauwe 1300
ex Rode Cali '99
ex T5 California 2012
-
Is koperglans toevallig hetzelfde als koperpoets?Lutra schreef: 17 okt 2021, 18:05Ook, maar werkt ook prima op kunststof.AchterKoeker schreef: 17 okt 2021, 14:35Gebruik je dat niet voor het polijsten van metaal?Lutra schreef: 16 okt 2021, 11:53 Met koperpoets kun je ook heel goed kunststof polijsten en krasjes verwijderen. Als het maar krasjes zijn en geen barstjes want daar doe je niks aan. Doe het wel voorzichtig en met beleid. Niet te snel willen, geduld loont.

Geen idee, dat ken ik niet. Wat ik bedoel is Brasso van het merk Reckit.AchterKoeker schreef: 17 okt 2021, 20:16Is koperglans toevallig hetzelfde als koperpoets?
T6 California 2019
Blauwe 1300
ex Rode Cali '99
ex T5 California 2012
Blauwe 1300
ex Rode Cali '99
ex T5 California 2012