Goede avond,
Ik ben Jürgen uit Leopoldsburg ( België).
Ik heb al jaren meerdere luchtgekoelde vw oldtimers die ik zelf gerestaureerd heb en waarmee ik naar veel meetings rij. Ik sliep altijd in een tentje. Nu ik wat ouder (41) wordt en mijn rug geen 20 meer is zocht ik een leuke bus om om te bouwen tot camper.
Het is de bedoeling om daar een autotrailer achter te hangen en dan met een oldtimer erop naar de meetings te gaan. Dan kan ik slapen in de bus en ter plaatse rondtoeren met de andere vw.
Ik was al snel zeker dat het een lange T4 moest gaan worden en na een half jaar zoeken heb ik ene gevonden.
Ik heb net een T4 lwb 2400 diesel uit 1993 gekocht.
Bedoeling is deze dus om te bouwen tot camper.
Eerst zijn er nog een paar herstel werkzaamheden nodig. Het is namelijk een automaat die niet meer goed schakeld. Eerste job is dus ombouw naar manueel. Hiervoor ben ik alle onderdelen gaan halen op een sloperij in Roosendaal.
Daarna de 2 de rij zetels verwijderen en dan naar de ( Belgische) keuring. En dan begint de ombouw.
Groeten Jurgen
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Eindelijk ook een camper
Re: Eindelijk ook een camper

- krekwakwol
Welkom, veel plezier met de camper!!
Groeten
Jasper
2002 California Event ACV Reflex Silver
Jasper
2002 California Event ACV Reflex Silver

Ex Subaru GT GC8 ‘99
Ex Forester X ‘03
Groetjes Arnold.
Bedankt alvast, komt wel goed, ben nu alle handgeschakelde delen aan het proper maken en nakijken en hier en daar een bus of rubber aan het vervangen.
Als ik echt begin maar ik een project pagina aan.
Groeten
Als ik echt begin maar ik een project pagina aan.
Groeten