eindelijk deze afstandhouder kunnen bemachtigen maar nu nog gebruiken
volgens het bandrup filmpje moet je de beugel eerst in het vaste slot van de bus dus en daarna vasthouden en de klep er in laten klikken
Echter als ik die werkwijze wil hanteren zit mijn hand klem tussen de klep en de bumper en nog ver verwijderd van de beugel
doe ik iets verkeert of heb ik gewoon te dikke handen
Happy with the Driver Michael
2.5 tdi chipped to 130 pk 310 dkm
Ik ben bang dat je te grote handen heb. Inderdaad eerst aan de bus en dan de klep er tegenaan laten sluiten. De afstandhouder moet je dan wel een beetje optillen.
Ok laat ik het mijn vrouw ook eens proberen,
is het ook mogelijk dat de bumper te hoog gemonteerd is ?
Rechter bumperdeel zit altijd al een beetje lossig en vorige eigenaar heeft zeker tegen boom aangezeten ( nieuw achterraam en fietsendrager icm lichte deukjes daar waar drager ingedeukt achterklel kan raken)
websurfer schreef: 09 jun 2022, 15:21
Ok laat ik het mijn vrouw ook eens proberen,
is het ook mogelijk dat de bumper te hoog gemonteerd is ?
Rechter bumperdeel zit altijd al een beetje lossig en vorige eigenaar heeft zeker tegen boom aangezeten ( nieuw achterraam en fietsendrager icm lichte deukjes daar waar drager ingedeukt achterklel kan raken)
plaats anders eens een foto..
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Toch nog maar een keer geprobeert en zelfs met mijn handen lukt het nu.
Handigheidje want ik hadmijn hand verkeerd om en dan lukt het dus niet.
Heb cobra alarm en dezeblijft wel zeuren dat 1 deur niet dicht zit als ik de rest op slot wil doen
Kan ook de sleutel niet verder naar rechts draaien voor hand bediening maar krijg dan sleutel er niet uit
Ook maar even verder onderzoeken ( is huidige werking of defect ?)
websurfer schreef: 09 jun 2022, 16:21
Kan ook de sleutel niet verder naar rechts draaien voor hand bediening maar krijg dan sleutel er niet uit
Ook maar even verder onderzoeken ( is huidige werking of defect ?)
Dit is zoals het hoort. Het slot van de achterklep heeft drie posities.
1. sleutel helemaal naar links: klepslot doet mee met de centrale vergrendeling. Sleutel kan eruit.
2. sleutel kwartslag naar rechts (verticaal) klep zit op slot en blijft ook op slot als de centrale vergrendeling gebruikt wordt. Sleutel kan eruit.
3. Helemaal naar rechts. Klep is open maar sleutel kan er niet uit. Deze stand is handig als je iets achteruit wilt pakken zonder de hele auto van slot te doen. Sleutel kan er niet uit zodat de klep in deze stand niet ongemerkt van slot blijft.