Toen ik mijn bus (met 300K) een week had en we op weg waren naar Noorwegen, is de automaat er mee gestopt. In Duitsland een originele VW revisiebak er onder gezet en die rijdt nu al 90k zonder enige hapering. Wel olie na 60K laten verversen.
Toch blijft het een betrouwbaarheidsdingetje.
Een van de 'bekende' problemen met de bak is dat ze te heet worden. Een andere koeler (betere locatie) zou de schade die daardoor ontstaan kan voorkomen. Ik kan alleen nergens iets vinden over verplaatsen of vervangen van de koeler.
Iemand enig idee (of jaag ik spoken na)?
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Oliekoeler Automaat (2006)
Oliekoeler Automaat (2006)
"A common mistake people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools."
Douglas Adams
Douglas Adams
- Pascal-141
- Berichten: 10957
- Lid geworden op: 12 jan 2007, 22:11
- Locatie: Tussen Antwerpen en Brussel
Re: Oliekoeler Automaat (2006)
Je kan er best gewoon een extra oliekoeler laten op monteren , liefst eentje die voor je radiator past en dus goed koelt door de rijwind
My current cars:
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper