In een vorig topic was ik door jullie geadviseerd (terecht) om de kabelboom in te bouwen om de inbouw werkend te krijgen. Waarvoor dank- een goede tip denk ik!
Even kort de situatie. Ik heb een VW T4 2.5 TDI 270K Kilometer gekocht. De bus zelf komt uit 2002. Het betreft een ombouw met een california interieur uit een donor auto. Die donor schat ik tussen jaar 92-99 (ruwe schatting)
Destijds (10 jaar geleden) is echter alleen het interieur overgezet en niet de kabelboom.
Dit ben ik van plan om nu alsnog te doen.
Een aantal dingen is mij al helder, maar een aantal (lees heel veel) dingen zijn mij nog niet helder.
De kabelboom is op wat hoofdpunten gelabeld, maar is volledig zo ver ik weet en ook in de bus zelf zitten nog de orginele stekkers. eerst kon ik de zekerkast niet vinden, maar deze en main schakelaar zijn netjes aanwezig

Door middel van wat foto`s wil ik jullie advies vragen. Op hoofdlijnen weet ik dat je voorin begint bij de start accu en dan eerst helemaal naar achter naar de HH accu toe werkt. Vanaf daar wordt het onzeker voor mij en ga je volgens mij eerst naar de koelkast (is gelabeld) en de zekeringskast toe. Vandaar naar de regelunit en dan via het dak naar achteren? Als jullie hier tips of het anders moet hebben hoor ik het graag. Wil graag eerst het e.e.a. testen voor ik de boel leeg trek.
ook voor een aantal stekkers is mij niet helemaal duidelijk wat hiermee bedoeld wordt.
Door middel van wat foto`s zal ik de vragen uit leggen. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! Misschien wijst e.e.a. zich ook vanzelf als je begint met inbouwen maar zou graag eerst jullie ervaring willen horen- indien mogelijk ;-)
Deze gaat op de startaccu...de start van de kabels
Na de kabels op de start accu zit een stekker- weten jullie waar die op gaat/ voor dient?
Daarna komen we bij het relais- deze zal naar mijn weten achter in de camper onder de kast moeten worden geinstalleerd.