Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
nieuwe huishoudaccu VW T4 event 2002
nieuwe huishoudaccu VW T4 event 2002
De huishoudaccu is denk ik aan het einde van zijn levensduur. Tijdens het rijden laadt hij voldoende op (14,4), maar na een paar uur is de spanning iets van 10,6. Dat is te weining voor de koelkast. Ik denk aan een AGM accu. Heeft iemand een tip welke accu ik het beste kan nemen? Ik heb geen zonnepaneel. Belangrijkste is dat de koelkast het een dag of twee zonder stroom kan doen. Vast dank voor de tips!
Re: nieuwe huishoudaccu VW T4 event 2002
Hoi Zomer,
Heb je de zoekfunctie rechts boven al gebruikt. Deze vraag is al vaker gesteld en uitgebreid beantwoord.
Heb je de zoekfunctie rechts boven al gebruikt. Deze vraag is al vaker gesteld en uitgebreid beantwoord.
Groeten
Jasper
2002 California Event ACV Reflex Silver
Jasper
2002 California Event ACV Reflex Silver
- Multivan Generation
- Contacteer:
Gebruik even de zoekfunctie.
Met jouw vraag ben je zeker niet uniek,
sterker nog, deze vraag komt regelmatig voorbij.
Groeten Peter
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Dank voor de antwoorden. Ja, ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar als ik dat doe kom ik in een oerwoud van antwoorden terecht. Al snel gaat het over geschakelde accu's, zonnepanelen etc. Ik ben op zoek naar een simpel advies....
Ik weet niet of je beslist een AGM wilt hebben maar de Exide gelaccu komt hier vaak voorbij als een goede keuze als huishoudaccu.
T4 California 1997 - 2.5TDI/ACV
- Multivan Generation
- Contacteer:
Koop dezelfde accu als dat je nu hebt.
Simpeler kan ik het niet maken voor je.
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
- Martens-Tvier
Klopt, Exide 140 Ah Gel heb ik een paar jaar geleden in mijn 2003 event gesleuteld. Werkt prima! Draadje hieronder.Hanz schreef: 07 nov 2022, 18:53 Ik weet niet of je beslist een AGM wilt hebben maar de Exide gelaccu komt hier vaak voorbij als een goede keuze als huishoudaccu.
viewtopic.php?p=446588#p446588
T4 California Event 2.5 TDi 2003