uhhhh ja inderdaad dat bedoel is,

beetje krom omschreven, maar bekleden vind ik eigenlijk niet zo mooi, mede omdat de airbag dan toch anders er uit ziet,
inmiddels zijn de rood witte smoke achterlichten gearriveerd, een verlaging set voor achter gearriveerd, en mijn lang gezochte radio ook gearriveerd, nu nog wachten of ik een embleemloze grill kan vinden en een setje project zwo koplampen kan vinden.
een hagelnieuwe polyester tussenwand weten te scoren welke ik zaterdag op kan halen
en vandaag mijn een setje 18 inch velgen gescoord en meteen 4 nieuwe bandjes er op gezet, rondom nieuwe remschijven en blokken en nieuwe rem slangen gemonteerd, en alle kogels voor meteen meegedaan, remolie ook meteen ververst.
maandag of dinsdag gaan we de boel verlagen en opnieuw uitlijnen, daarna meteen nieuwe vloer monteren in de laadruimte zodat de nieuwe wand gemonteerd kan worden,motorolie en filters wisselen, en dan even pas op de plaats want de 16e 2 dagjes ziekenhuis om gedotterd te worden, daarna 2 weken thuis om te herstellen(lees klussen aan de bus) maar dat mag moeder de vrouw niet weten !
heb ik mooi 2 weken de tijd om een veilingkist met audio te monteren in m.n. bussie. en m.n. afspraak bij J.D Engineering na te komen om wat meer paardjes van stal te halen op een verantwoorde manier, blijkbaar is 135 pk de max zonder roet?????????? ik had eigenlijk gehoopt op 150............
het enige waar ik nog niet uit ben is hoe of ik de restanten van de imperiaal moet verwijderen....... deze zit door en door geboord en afgekit, zijn daar evt dopjes voor te krijgen die je vast kit? of rubbers te krijgen die de boel weer waterdicht afsluiten ?
daarna rest alleen nog het verwijderen van wat kleine deukjes en dan wat spuitwerk aan 2 bumpers en linker achterpaneel waar een lichte veeg opzit maar niet met uitdeuken zonder spuiten kan.
en dan nog wat glas vervangen want de roest die van de oude imperiaal afdroop is in m.n. glas gaan etsen (iemand een idee of dit met polijsten er uit zou gaan?
daarna een mega strakke bus met weinig kms waar ik hopelijk nog vele jaren van kan genieten
PS: wil iemand wat foto's plaatsen voor mij die ik via email stuur? plaatsen lukt mij echt niet op deze site, ben wat betreft digibeet