Bereal60 schreef: 17 jan 2023, 20:00
krekwakwol schreef: 15 jan 2023, 12:13
En je moet een vast keukenblokje hebben, het minimale maten, hierin kun je ook de verplichte vaste en afsluitbare opbergruimte maken.
En een "vaste" tafel, deze mag wel demontabel zijn, maar voor gebruik wel vast zitten aan je bus, mag dus ook een schuifblad aan het keukenblokje.
Voor een bed boven in zou je een omhoog scharnierende plank kunnen nemen, die je in 2 of 3 delen kunt omklappen of schuiven.
Heb je daar een foto van ?
Ik zou graag zien hoe zoiets bevestigd wordt.
Een simpele scharnier gaat dat niet houden.
Ik heb daar geen foto van, maar je zult aan bijde de zijkanten ook nog een steun profiel moeten plaatsen, waar de bedplank op steund, dan is het scharnier alleen maar om de plank omhoog te vouwen, net als een bedplank in een slaaphefdak.
Zoek daar maar eens op.
Maar ik heb geen foto van de achterzijde van de bus gezien, dus weet niet hoe hoog je achterdeuren zijn of dat er een klep in zit, dat maakt ook hoe je constructie eventueel moet worden.
Met hoge deuren achter zou je het scharnierpunt van een bedplank aan de voorzijde kunnen maken, misschien met een balkje tussen links en rechts vooraan bij de schuifdeur.
Als je wat meer foto's kunt maken, ook van de binnenkant komen er ws. ook nog meer ideeen boven drijven.