het afgelopen half jaar heb ik al behoorlijk wat rammeltjes en tikjes kunnen opsporen en verdelgen.

Mochten jullie weten waarover ik het heb, en hoe het kan worden opgelost, dan win ik weer een pak tijd.

Belgie <-> slechte weg, dat is van gelijke betekenis, of dat nu kassei, beton of asfalt is.Jan anno NU schreef: 25 mei 2023, 16:49 " slechte weg " , je bedoelt belgische kasseien?
Daar rij je elke auto voortijdig aan gort.
![]()
Wel, ik bedoel zelfs de heel licht slechte wegen.SyncRoon schreef: 25 mei 2023, 17:48Belgie <-> slechte weg, dat is van gelijke betekenis, of dat nu kassei, beton of asfalt is.Jan anno NU schreef: 25 mei 2023, 16:49 " slechte weg " , je bedoelt belgische kasseien?
Daar rij je elke auto voortijdig aan gort.
![]()
Je zou ook eens kunnen kijken of dat 'krakken' komt van tussen de kaders en wandafwerking.
Ik zou me langzaamaan meer zorgen gaan maken over wat mensen die een oude auto beoordelen aan de hand van moderne eisen en wensen.Hoi,
het afgelopen half jaar heb ik al behoorlijk wat rammeltjes en tikjes kunnen opsporen en verdelgen.Er blijft natuurlijk altijd wel een nieuw rammeltje opduiken.
Deze keer zit ik me te ergeren aan die twee ouwe klapramen.