Klopt inderdaad, de Orion zit ertussen. Lastig om een schema helemaal glashelder te krijgen hoor, best een puzzel geweest.SyncRoon schreef: 11 jun 2023, 08:11Van welk circuit is die 5A zekering?baspoppe schreef: 10 jun 2023, 19:21 Ik heb inmiddels ook gemeten dat er een lekstroom is van ongeveer 0,46A. Alle (dashboard) zekeringen eruit gehad en een zekering van 5A gevonden die de stroom beperkt tot 0,22A. Andere zekeringen hebben hier geen effect op.
op 0.46A trekt je accu niet op 1 nacht leeg.
Je hebt een uitgebreid schema voor je 2 andere accu's, hoe zijn deze nu gescheiden van je startaccu? Want lijkt mij zo 1 op 1 aangesloten en dat kan volgens mij niet zo. Hoort toch een scheidingsrelais tussen. https://www.bluepowershop.nl/accu/accuscheiders.html
edit; zie dat je een DC DC charger ertussen hebt.....die zekering naast je verbindingblok was misleidend.
Verder is de 5A zekering van de dashboardverlichting en de klok, dus niet echt een optie om uit te zetten. Ik vermoed dat deze stroom na een bepaalde tijd omlaag zou moeten, zie bericht hierboven over de verschillende fasen van afschakelen. Ik ga dat ergens in de komende dagen eens testen: direct na stop, na 10 minuten, na 30 minuten, na 1,5u en na 3u of zoiets.
Verder heb ik van Track-Motion begrepen dat het erg lastig en duur is om storingen in een RNS315 op te sporen, ze verwachten dat dat ongeveer evenveel kost als een nieuwe aanschaffen. Ik overweeg nu een vervangende radio te kopen, maar een die goedkoper is: https://www.bol.com/nl/nl/p/rns510-draa ... 002683601/
Benieuwd of iemand daar ervaring mee heeft.