nee, nog steeds hetzelfde merk.
Probleempje was: (en dan zullen er wel zeggen, "gaat ie weer") Ik was voor een weekje terug in frankrijk en had gemerkt dat ik rv een lekke homokineet hoes had, ik moest binnen een week terug voor een begrafenis en had dus geen zin en geen tijd om dat zelf te repareren, en had mijn bus dus naar de "Midas" gebracht om dat te laten doen, terwijl ik in de wachtkamer zit hoorde ik een werkelijk enorme knal en klappen van een hamer, en ging dus kijken wat ze aan het uitspoken waren?
Zie ik dat ze met twee man aan een enorme stang van 2,5 mtr hangen terwijl een derde met een hamer in de buurt van de remschijven staat te hakken! ik zeg dat als ze persee een auto willen slopen, ze dat liever bij een andere doen, en niet de mijne.
wat blijkt nu, die slagers weten niet dat je achter de tank eerst dat draadeind moet ontspannen om de onderste triangel los te kunnen halen, dus doen ze dat maar op hun manier!
later kregen ze de homokineet ook niet goed meer in elkaar, en waren ze zelfs met een slijptol en een dremel bezig de loopgroeven van de kogels te modificeren???????
Zelf gezien! uiteindelijk kreeg ik, courtoisie van de garage, een hele nieuwe spidan cardanas voor. (nounou)
Ik ben daarna naar NL gereden,en merkte een slingering in de schijven,en twee maanden later begon ik problemen te krijgen met de wiellagers, deze fuseekogel heeft nu ook al de geest gegeven, en ik zag vandaag ook (had het al eerder gemerkt door waggelen) dat de schokdemper ook stuk is. MERCI MIDAS!
dan kun je dus garantie gaan vragen, maar moet je alles weer gaan bewijzen (hoe doe je dat?) en gaan HUN dat weer repareren, maar die bavianen laat ik echt geen tweede keer aan mijn bus! word me veeeel te duur.
Tja, Franse garages tegenwoordig hé?!
dus eigenlijk denk ik niet helemaal dat het aan het merk heeft gelegen?