Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Temperatuurmeter van de zuheizer
Temperatuurmeter van de zuheizer
Geachte, T5 zuheizer, wie kan mij aanwijzen waar de temperatuurmeter van de Webasto of Eberspacher zuheizer zit, om deze te koelen met ijs oid en te checken en onderhoud te plegen , ik hoor het graag, gr Henk
-
Re: Temperatuurmeter van de zuheizer
Is dat niet gewoon je buiten temperatuur meter die je ook op je dashboard ziet
Is een wilde gok heb er ook geen verstand van maar ben me er wel in aan het verdiepen omdat die van mij niet werk
Is een wilde gok heb er ook geen verstand van maar ben me er wel in aan het verdiepen omdat die van mij niet werk
Gegroet arjan
Als je type fouten ziet mijn excuses ik heb dyslexie dus kan er niks aan doen en doe mijn best om het goed te doen
Als je type fouten ziet mijn excuses ik heb dyslexie dus kan er niks aan doen en doe mijn best om het goed te doen
Leuk dat je meedenkt, maar nee, deze bus is niet met een met een buitentemperatuur meter uitgerust!!
Een zuheizer verwarmt de koelvloeistof als de buitentemperatuur onder een bepaalde waarde komt en dat kan alleen als er een buitentemperatuurmeter is. Dat de temperatuur niet op het dashboard zichtbaar is maakt niet uit. Bij een T4 zit deze meter (sensor) aan de rechterkant achter de voorbumper. Misschien bij een T5 ook?
T4 California 1997 - 2.5TDI/ACV
Dan dank dank, ik ga hem opzoeken en ik kan verder, gr Henk