Hi,
Voor mijn VW T5 (2011) camper ombouw project wil ik de Walstroom aansluiting graag maken op de plek waar bij andere bussen (e.g. T6) de AdBlue dop zit. Dus de positie onder de tankdop.
Is er iemand die dit eerder heeft gedaan of hier ervaring mee heeft?
Alle hulp en tips zijn welkom!
Groetjes Pascalle
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Positie onder tankdop ombouwen tot Walstroom ("AdBlue")
Positie onder tankdop ombouwen tot Walstroom ("AdBlue")
Groet, Pascalle
T5.1 camper ombouwen , tips zijn welkom !
-
Re: Positie onder tankdop ombouwen tot Walstroom ("AdBlue")
Hoi Pascalle,
Dubbel geplaatst?
JB
Dubbel geplaatst?
JB
--==There is a thin line between insanity and genius, I passed that line a long time ago==--
Oeps, ja beginnersfoutje ...
Groet, Pascalle
- Multivan Generation
- Contacteer:
Je wilt dan geen gewoon CEE aansluiting maken vermoed ik, omdat de inbouwruimte en vooral de diepte dan wel krap wordt. Denk je dan bijvoorbeeld aan een Defa aansluiting of zo? Heb je een voorbeeld foto?
De B-stijl is constructie technisch erg sterk en ik verwacht dat je wel eens 3 diktes aan plaatwerk door moet. Ook de vulbuis van de tank zit in die buurt.
Dus veel succes.
Groeten Peter
De B-stijl is constructie technisch erg sterk en ik verwacht dat je wel eens 3 diktes aan plaatwerk door moet. Ook de vulbuis van de tank zit in die buurt.
Dus veel succes.
Groeten Peter
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Waarschijnlijk inderdaad een Defa aansluiting. Maar afhankelijk van ervaringen van andere mensen :)Multivan Generation schreef: 21 aug 2023, 11:33 Je wilt dan geen gewoon CEE aansluiting maken vermoed ik, omdat de inbouwruimte en vooral de diepte dan wel krap wordt. Denk je dan bijvoorbeeld aan een Defa aansluiting of zo? Heb je een voorbeeld foto?

We hebben het plaatwerk dat onder de tank-klep zit nog niet van de bus gehaald. Staat wel op de planning.
Groet, Pascalle
Als je aan een defa aansluiting denkt dan zijn er wel betere/handiger plekken dan de B-stijl. Gebruik de zoekfunctie eens want plaatsing van een defa is al vaker aan de orde geweest.
T4 California 1997 - 2.5TDI/ACV