Met de befaamde 2.5tdi 5-cilinder.
En waar vind je die dan......? In een dorp nog geen 10 km hier verderop.....

Onderstaand een foto hoe bij mijn California dat uitzettertje vast zat. Daar zitten de schroefjes gewoon in het zicht. Wat is er bij jou anders dat je er niet bij kan?Dropmans schreef: 11 okt 2023, 20:59 Verder zit er te veel ruimte op het uitzettertje van de koelkast klep.
Ik dacht ik schroef hem even los, dan kan ik daar denk ik nog wat mee, zitten de schroefjes van het bovenste bevestigingspunt achter de klep van de koelkast, hoe krijg ik die klep nu weer los? Ik zie nergens iets van schroefjes oid..?
Hoi Jasper!
Bij mij zitten de schroefjes van het bovenste bevestigingspunt achter het deksel van de koelkast...Hanz schreef: 11 okt 2023, 21:43Onderstaand een foto hoe bij mijn California dat uitzettertje vast zat. Daar zitten de schroefjes gewoon in het zicht. Wat is er bij jou anders dat je er niet bij kan?Dropmans schreef: 11 okt 2023, 20:59 Verder zit er te veel ruimte op het uitzettertje van de koelkast klep.
Ik dacht ik schroef hem even los, dan kan ik daar denk ik nog wat mee, zitten de schroefjes van het bovenste bevestigingspunt achter de klep van de koelkast, hoe krijg ik die klep nu weer los? Ik zie nergens iets van schroefjes oid..?
Overigens heb ik mijn uitzetters vervangen door gasveertjes, dat kan je ook nog overwegen, dan heb je geen last mee van speling. Zie dit topic viewtopic.php?p=502043#p502043
Gasveer keukenblok (1).jpg
Hoe moet ik dat 'nieten' precies zien?Hanz schreef: 11 okt 2023, 22:03 Inderdaad geen originele koelbox. Kan je het zwarte binnendeksel een beetje opzij trekken om bij de schroefjes te komen? Bij de originele is het binnendeksel met nietjes vastgezet en tussen de nietjes kan je met wat beleid het kunststof opzij trekken.
Ah oke, dan kan ik er wel een beetje aan "frotten" (als je begrijpt wat ik bedoel)