Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

T4 California 1997

VW T4 camper vragen nieuwbouw en zelfbouw
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dropmans
Berichten: 267
Lid geworden op: 21 sep 2016, 22:59
Locatie: Zeeland (Noord)

Re: T4 California 1997

Bericht door Dropmans »

Tja, voor een nieuwe vragen ze nu ook weer geen astronomische bedragen.....

We hebben er nu eentje met een vergrendeling.

Zou het heel veel uit maken om er weer eentje met of zonder vergrendeling te nemen?
Wat is de meerwaarde van een vergrendeling?
Volkswagen T4 California, 1997, 2.5 tdi 102 pk.
Gebruikersavatar
Hanz
Berichten: 4866
Lid geworden op: 14 feb 2015, 22:59
Locatie: Zaanstreek

Re: T4 California 1997

Bericht door Hanz »

Ik heb het nut van de vergrendeling nooit begrepen. Die CEE stekkers zitten van zichzelf al behoorlijk stevig.
Overigens staat in een van de reviews in jouw eerste link dat de boorgaten niet compatibel zijn met de originele stekkerdoos. Dus toch even opletten. Past blijkbaar niet bij iedereen zonder problemen.
Poptopshop verkoopt ze ook en daar mag je verwachten dat het wel past in een California. En een stuk voordeliger.
T4 California 1997 - 2.5TDI/ACV
Gebruikersavatar
Dropmans
Berichten: 267
Lid geworden op: 21 sep 2016, 22:59
Locatie: Zeeland (Noord)

Re: T4 California 1997

Bericht door Dropmans »

Hanz schreef: 21 mei 2024, 16:05 Ik heb het nut van de vergrendeling nooit begrepen. Die CEE stekkers zitten van zichzelf al behoorlijk stevig.
Overigens staat in een van de reviews in jouw eerste link dat de boorgaten niet compatibel zijn met de originele stekkerdoos. Dus toch even opletten. Past blijkbaar niet bij iedereen zonder problemen.
Poptopshop verkoopt ze ook en daar mag je verwachten dat het wel past in een California. En een stuk voordeliger.
Ik zie een reden voor een vergrendeling ook niet helemaal, aan de andere kant heb ik er ook geen last van oid.

Goede tip van Poptopshop, heel betaalbaar. Die site zit nog niet helemaal in mijn systeem.

We hebben nu joekels van oprijblokken, maar we gebruiken ze eigenlijk nooit, gelijk maar eens van die kleintjes mee bestellen
Volkswagen T4 California, 1997, 2.5 tdi 102 pk.
Gebruikersavatar
Dropmans
Berichten: 267
Lid geworden op: 21 sep 2016, 22:59
Locatie: Zeeland (Noord)

Re: T4 California 1997

Bericht door Dropmans »

Overigens, om het even terug te koppelen, die stekkerdoos van Poptopshop is plug and play.
Gereedschap bj elkaar pakken en weer op ruimen kost bijna meer tijd dan het vervangen

Het binnenwerk verschilt echt minimaal, maar verder zo goed als identiek


Volgende week mag ze voor APK, ben benieuwd.
Volkswagen T4 California, 1997, 2.5 tdi 102 pk.
Plaats reactie