Hi allemaal,
Heeft hier misschien iemand het nokkenas montage gereedschap (T40096 VAG) voor een T5 2.0 TDI (motor code CAA) die ik zou kunnen lenen / huren /gebruiken?
Alvast bedankt!
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Nokkenas montage gereedschap VW T5 2.0 TDI
Nokkenas montage gereedschap VW T5 2.0 TDI
- Bijlagen
-
VoorbeeldGereedschap.jpeg
- (36.57 KiB) Nog niet gedownload
-
Re: Nokkenas montage gereedschap VW T5 2.0 TDI
Hmm iets vragen om te lenen...ok, maar dit doen zonder je voortestellen.
Ik kan je niet helpen, maar evengoed welkom
Ik kan je niet helpen, maar evengoed welkom
Re: Nokkenas montage gereedschap VW T5 2.0 TDI
Ah excuus, niet gewend aan de forum gebruiken.
Ik heb 2 jaar geleden een VW t5 omgebouwd naar camper en probeer het grootste deel van het onderhoud en reparatie zelf te doen! Helaas is een aantal weken geleden mijn multiriem gebroken en in de distributieriem gekomen en heeft de motor schade opgelopen. Inmiddels is de cilinderkop gereviseerd, maar voor de inbouw is de montagetool nodig. Ik hoop dat er op het forum andere DIY monteurs zijn die de tool hebben of wellicht een tip hebben voor een garage die het zou kunnen hebben!

Ik heb 2 jaar geleden een VW t5 omgebouwd naar camper en probeer het grootste deel van het onderhoud en reparatie zelf te doen! Helaas is een aantal weken geleden mijn multiriem gebroken en in de distributieriem gekomen en heeft de motor schade opgelopen. Inmiddels is de cilinderkop gereviseerd, maar voor de inbouw is de montagetool nodig. Ik hoop dat er op het forum andere DIY monteurs zijn die de tool hebben of wellicht een tip hebben voor een garage die het zou kunnen hebben!