Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Electrische schuifdeuren uitschakelen
Electrische schuifdeuren uitschakelen
Beste mensen, wij zijn de familie Cooper en nieuw op dit forum. Wij hebben een vraag over het uitschakelen cq demonteren van onze Electrische schuifdeuren van onze T5 multivan uit 2011. Ik kan nergens iets vinden hoe dat te doen en of het wel mogelijk is. We willen die irritante motoren eruit en dat gepiep ook. Wel willen we het sluitmechanisme behouden. Hebben jullie een tip of moeten we naar de dealer? Dank allemaal alvast. Groeten Ron Cooper
- imacthomas
Re: Electrische schuifdeuren uitschakelen
Volgens mij een kwestie van motoren demonteren en hercoderen van de boordnetcomputer.
-
VInd t zelf sluiten juist zo fijn. Bij de T4 werd er al snel "gesmeten"met de deur, d8 soms nu vliegt de ruit er uit...RonCooper schreef:Beste mensen, wij zijn de familie Cooper en nieuw op dit forum. Wij hebben een vraag over het uitschakelen cq demonteren van onze Electrische schuifdeuren van onze T5 multivan uit 2011. Ik kan nergens iets vinden hoe dat te doen en of het wel mogelijk is. We willen die irritante motoren eruit en dat gepiep ook. Wel willen we het sluitmechanisme behouden. Hebben jullie een tip of moeten we naar de dealer? Dank allemaal alvast. Groeten Ron Cooper
Nu kun je m subtiel sluiten.
JB
--==There is a thin line between insanity and genius, I passed that line a long time ago==--
Weet iemand of je ook alleen het gepiep uit kan zetten.
We willen namelijk ermee naar de camping en dan heb ik geen zin dat 's nachts iedereen hoort dat ik even naar de wc ben
We willen namelijk ermee naar de camping en dan heb ik geen zin dat 's nachts iedereen hoort dat ik even naar de wc ben

T5 Multivan .. heerlijk rijden.
- Jeroen T5 204
- Contacteer:
Kan je vast wel uit programmeren met Vagcom/VCDS
VW Transporter T5 2.5 TDI 130pk -JD Stage 1 @ 191pk 438 nm
-Simons rvs uitlaatsysteem, K&N filter
-BearLock, Opti-Coat Pro
-20" MTM Bimoto, Michelin PSS, Bilstein B14, H&R Stabi
-Simons rvs uitlaatsysteem, K&N filter
-BearLock, Opti-Coat Pro
-20" MTM Bimoto, Michelin PSS, Bilstein B14, H&R Stabi
Op de camping zetten wij het automatisch sluiten uit, met de brede knop boven de bedieningsknoppen, als het lampje brandt staan ze gewoon uit, heel handig en als je hem toch wil sluiten wordt hij netjes dichtgetrokken, alleen tot de helft openen kan dan ook, dus laat de motoren gewoon zitten en geniet van het automatisch openen en sluiten zou ik zeggen. Ik weet zeker dat het tentje naast je niets hoort!
@Geraar:
Topicstarter heeft deze vraag in 2017 gesteld, en zelfs toen niet eens gereageerd op de suggesties die toen werden gegeven.
Dus de kans dat TS nog interesse heeft in het onderwerp lijkt me net zo minimaal als het fatsoen dat toen is opgebracht.
Topicstarter heeft deze vraag in 2017 gesteld, en zelfs toen niet eens gereageerd op de suggesties die toen werden gegeven.
Dus de kans dat TS nog interesse heeft in het onderwerp lijkt me net zo minimaal als het fatsoen dat toen is opgebracht.
Met vriendelijke groet,
Charles Vos
T6 Rockton met California interieur en SCA hefdak
Charles Vos
T6 Rockton met California interieur en SCA hefdak