Nou ja, dat vind ik voor zaken die niet direct bloedspoed hebben eigenlijk wel zo prettig, dat ze dergelijke zaken dan meenemen wanneer het kan. Ook wel begrijpelijk wat betreft beschikbaarheid van onderdelen, garagetijd en -capaciteit e.d. Hoef je er weer niet apart een afspraak voor te maken.Multivan Generation schreef: 23 apr 2025, 12:14 Lijkt wel alsof de NL-importeur deze niet allemaal communiceert naar klanten [...], maar dat ze bij een beurt gewoon meteen meegenomen worden.
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
terugroepactie Airbags
Re: terugroepactie Airbags
Met vriendelijke groet,
Bart & Marga
T5 California 2.5 TDI 4Motion 01-2008, VB luchtvering, MT zonnepaneel
Bart & Marga
- krekwakwol
Ik begreep van de dealer, dat ze eerst gaan kijken (uitlezen) welk serienummer airbag aanwezig is en daarvan afhankelijk of de airbag vervangen dient te worden of niet.
Onze bus komt nooit bij de VAG dealer, dus die zou niet automatisch aan de beurt komen.
Onze bus komt nooit bij de VAG dealer, dus die zou niet automatisch aan de beurt komen.
Groet, Arnold
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
Ja, dan moet je het dus zelf in de gaten houden, of er een terugroepactie voor jouw bus is (kan dus in het terugroepregister van RDW).krekwakwol schreef: 23 apr 2025, 13:16 Ik begreep van de dealer, dat ze eerst gaan kijken (uitlezen) welk serienummer airbag aanwezig is en daarvan afhankelijk of de airbag vervangen dient te worden of niet.
Met vriendelijke groet,
Bart & Marga
Bart & Marga
- krekwakwol
Nou, toch maar even langs een VAG-dealer, dan, om het te laten checken (voor jullie is misschien Duitsland dichtbij: schijnt sneller en goedkoper te kunnen daar dan bij de PON-centers bij ons, heb ik gehoord…).
Met vriendelijke groet,
Bart & Marga
Bart & Marga
- krekwakwol
Ik heb het al doorgeschoven voor na de vakantie, want ik.kon pas 20 mei terecht, dan kan ik bij Century in Groningen langs, dat is redelijk dichtbij.
Groet, Arnold
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
Er zijn diverse acties op auto’s.
Je wordt alleen aangeschreven als het een veiligheidsrelevant probleem is. Voor een ‘simpele’ software update voor de aansturing van het multimediasysteem bijvoorbeeld zal je nooit aangeschreven worden.
Sommige updates zijn verplicht in bepaalde landen ivm wetgeving en andere weer niet.
Je wordt alleen aangeschreven als het een veiligheidsrelevant probleem is. Voor een ‘simpele’ software update voor de aansturing van het multimediasysteem bijvoorbeeld zal je nooit aangeschreven worden.
Sommige updates zijn verplicht in bepaalde landen ivm wetgeving en andere weer niet.
T5GP Beach
Phaeton W12
Golf 3 VR6 3.0C
Golf Rallye
Golf 1
Phaeton W12
Golf 3 VR6 3.0C
Golf Rallye
Golf 1
Nou staat er bij de omschrijving van deze dat het wel een veiligheidsissue is…Erdem50 schreef: 24 apr 2025, 07:34 Er zijn diverse acties op auto’s.
Met vriendelijke groet,
Bart & Marga
Bart & Marga
Ja dat klopt in dit geval mbt de airbags en dan komt weer het volgende wat ik reeds eerder genoemd heb. Dan gaan ze de uitrol doen van deze actie gefaseerd over de merken/modellen.bvddobb schreef: 24 apr 2025, 09:51Nou staat er bij de omschrijving van deze dat het wel een veiligheidsissue is…Erdem50 schreef: 24 apr 2025, 07:34 Er zijn diverse acties op auto’s.
Ik heb geen idee hoeveel auto’s het zal betreffen maar in 1x alle klanten aanschrijven is geen optie ivm capaciteit in de werkplaatsen en de benodigde onderdelen.
T5GP Beach
Phaeton W12
Golf 3 VR6 3.0C
Golf Rallye
Golf 1
Phaeton W12
Golf 3 VR6 3.0C
Golf Rallye
Golf 1