Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

T4 2.5TDI downpijp en uitlaat in RVS

Ben je bezig met een leuk of ingrijpend project aan je bus. Plaats deze dan hier
Jeronimo

Re: T4 2.5TDI downpijp en uitlaat in RVS

Bericht door Jeronimo »

Hoi Powerpiep,

Ik heb zeker interesse in deze downpipe.
Met een beperkt budget probeer ik ons T4 campertje in een zo goed mogelijke staat te houden. Vandaar de zelfbouw uitlaat die ik voor vrijwel dezelfde kosten als origineel (of zelfs goedkoper) in veel betere kwaliteit kan en wil realiseren.
Ik heb nu een kleine uitlaatgas lekkage, merkbaar tijds draaiende motor, waar de beruchte C-klemmen zitten (afdichtingsring). I.p.v. deze vervangen wil ik hier gelijk helemaal vanaf en ook in rvs uiteraard.
Als je me wilt laten weten welk bedrag je ervoor wilt hebben, kan en ga ik dit serieus overwegen.

Ik hoor graag van je en met vriendelijke groet,
Jeroen
Jeronimo

Bericht door Jeronimo »

Hoi powerpiep,

Nogmaals bedankt voor het aanbod. Helaas hoor ik niets terug na mijn voorlaatste bericht waardoor ik verder moet kijken naar andere opties.
Morgen haal ik een origineel gebruikt uitlaatspruitstuk op die als voorbeeld gaat dienen om er zelf één te maken van rvs in 63,5mm.
Ik ben op dit forum niet de eerste die dit gaat doen maar de kant en klare te koop versies zijn qua budget voor mij te prijzig.
Als het uitlaatproject vanaf turbo tot eindstuk af is, zal ik enkele foto's plaatsen van mijn DIY- klus ruitlaat.
powerpiep
Contacteer:

Bericht door powerpiep »

Ai, ik was vergeten te reageren...

Ik moet deze ook nog eerst namaken 😅 waarschijnlijk zal ik niet goedkoper uitkomen als jou.

Deze is van pptuning en kost 300 pond nieuw (ex gekke import zooi) ik zou voor deze ook alweer 300 euro vragen, wat em niet veel goedkoper maakt.
'TETANUS' een OFF-ROAD T4 2.5 TDi met 191PK en 378Nm, nu grotere nozzles
Project Off-Road style topic:http://www.weetjewel.nl/phpbb3/viewtopi ... 12&t=46993
'COOLERUDI' een WERKBUS T4 2.5 TDi met 195PK en 398Nm

Instagram: @roy_michiels / @coolerudi
Plaats reactie