Ik weet dat ook dit heel ongeloofwaardig klinkt, maar wat ik laatst heb meegemaakt moet jezelf gezien hebben:
Ik was laatst op een klus aan de gang geweest, en nadat ik alle complimenten in ontvangst had genomen ,en de vrouwelijke klant mij met een innige omhelzing het beste wenste, kwam zij per ongeluk met haar vinger midden in een natte deur terecht.
Daar was ik wel een beetje teleurgesteld over, maar zoals elke vakman had ik een perfecte oplossing voor.
Ik wilde deze plek direct bijwerken, maar bemerkte dat ik net het laatste druppeltje Rubbol SB had opgemaakt.
Afijn, ik naar de grossier, en bestel een liter QO.05.10 (inderdaad, die mooie groene), ik bel die vrouw op, en vraag of ze de telefoon even op 5 centimeter voor de bewuste plek wil houden.
Zo gezegd, zo gedaan, ik goot een beetje sterk verdunde verf door de telefoonhoorn, en hoorde vrijwel direct een opgewonden gilletje aan de andere kant van de lijn. Jullie raden het al, de bewuste plek was op afstand hersteld.
Enige dagen later belde L.van Gaal mij op, met de vraag of het ook lukt met een voetbal, zodat zijn wereld spits (ene Ari), zijn gsm voor het doel van de tegenstander kan houden, en dat ik er dan van afstand even een bal door wil duwen.
Kortom, mocht je Ari zien bellen, voor het doel van de tegenpartij,kan je er gif op in nemen dat AZ scoort.
Hier is geen woord van gelogen

Het gaat er niet om hoe oud je wordt, maar het gaat er meer om, hoe je oud wordt.